King Hannah “I’m Not Sorry, I Was Just Being Me”: veliko osvježenje

    3227

    King Hannah

    I'm Not Sorry, I Was Just Being Me

    Datum izdanja: 25.02.2022.

    Izdavač: City Slang

    Žanr: Alternative, Shoegaze

    Naša ocjena:

    Popis pjesama:

    1. A Well-Made Woman
    2. So Much Water so Close to Drone
    3. All Being Fine
    4. Big Big Baby
    5. Ants Crawling on an Apple Stork
    6. The Moods That I Get In
    7. Foolius Caesar
    8. Death of the House Phone
    9. Go-Kart Kid (Hell No!)
    10. I’m Not Sorry, I Was Just Being Me
    11. Berenson
    12. It’s Me and You, Kid

    King Hannah duo je iz Liverpoola kojeg čine Hannah Merrick i Craig Whittle. Ove su godine izdali svoj debi album “I’m Not Sorry I Was Just Being Me” i brzo skrenuli pažnju na sebe. Merrick je oduvijek htjela stvarati glazbu, pa je tako i nastupala u sveučilišnom bendu kada je upoznala Whittlea, koji je bio oduševljen njenom energijom, vokalom i sviranjem. Tako je započela priča o ovom dvojcu 2017. godine. Nakon što su potpisali za City Slang etiketu izdali su EP “Tell Me Your Mind and I’ll Tell You Mine”, kojim su pokazali svoj specifičan zvuk spoja americane, dream-popa i noir atmosphere. Tako su nastavili i na debitantskom izdanju, pa su krenule usporedbe s PJ Harvey, Mazzy Star, Portisheadom itd.

    Ovaj je album svakako na tragu spomenutih, te je utjecaj prilično jasan. Ono što je specifično za King Hannah vokal je Hanne Merrick – suptilan, baršunast, senzualan i sugestivan. Whittleova gitara donosi navedenu noir atmosferu, kao i elementi elektronike, a na nekim pjesmama i perkusije. King Hannah zvuče autentično i svoje, bez obzira na neumitan upliv glazbenih utjecaja. Album svojom atmosferom privlači na prvo slušanje ne samo zbog sjajnog vokala, nego sasvim sigurno zbog zvuka koji koketira s dark folkom, shoegazeom i klasičnim indie rockom. Tekstovi su sugestivni, bogati konotacijama o seksualnosti, karnalnosti i ljubavnim odnosima. Zanimljivo je da su prilično jednostavni i repetitivni, bez narativnog pretjerivanja. Nije riječ o strukturiranim pričama, više se radi o nasumičnim refleksijama, crticama i efektnim stihovima. Vrlina da s vokalnim sposobnostima koje posjeduje Merrick tekstovi zažive u svom punom značenju, odnosno, da budu interpretirani na jednako sugestivan i senzualan način daje poseban šarm ovom albumu.

    Muziku podržava

    Na nekim pjesmama to je izraženije, kao u uvodnoj “A Well-Made Woman”, na kojoj je odmah primjetan utjecaj Portisheada i Beth Gibbons. “All Being Fine” više je funky stilom te jedna od jačih pjesama na albumu. Hrapavost u vokalu, stanovita snenost, pogotovo u refrenu, podsjeća na Hope Sandoval, s time da Merrick ima svoj autentičan stil svojevrsne femme fatale dok pjeva o naizgled običnim stvarima. “Big Big Baby” još je jedna stvar koja se ističe svojom mračnom privlačnosti. “I heard you got a lady pregnant / Well I can only wish her well / ‘Cos soon you’ll have a bigger baby / In the family than yourself”, pjeva Merrick s dozom sarkazma i drskosti u vokalu.

    “The Moods That I Get In” sanjiva je na svoj način i najduža na albumu, “Foolius Ceasar” opet se poigrava s nasljeđem Portisheada, naslovna je pjesma jednostavnija od ostalih, klasična indie-pop stvar u kojoj pjeva i Whittle, a završna “It’s Me And You, Kid” gotovo je himnična oda prijateljstvu Hanne i Craiga, te na najbolji način zatvara album sugerirajući da King Hannah daju osobni pečat onome što je već poznato, i najvažnije, da je sinergija ovoga dua toliko jaka da ju je nemoguće ne osjetiti dok slušate album. King Hannah veliko su osvježenje snažnog potencijala s debijem koji je postavio, za njih same, ljestvicu dosta visoko.

    Muziku podržava