2. INTRO!
    3. FIX URSELF!
    4. KELTEC!
    5. THIS ONES FOR US!
    6. PANIC ROOM!
    7. FEED HER!

Krajem 2020. godine eksperimentalni reper i producent JPEGMAFIA prikupio je cjelogodišnji trag singlova u singularan EP naglašenog i deskriptivnog naslova – “EP!“. Zajebanciju na stranu, iako se govori o labilnoj cjelini, vrlo je uočljivo kako glazba pokriva širok spektar avangardnih ideja i zvučnih paleta (inkorporirajući hiper-agresivan izražaj te uvijek prisutne r’n’b utjecaje) odražavajući puno više kreativnosti nego što bi ime sugeriralo – implementirani su slični principi i stilske smjernice kao na prethodna dva studijska albuma “Veteran“ te “All My Heroes Are Cornballs“ (oba projekta nezaobilazni su primjeri eksperimentalne muzike proteklih desetak godina). I eto, nedugo nakon prvog EP-a Peggy je izbacio nastavak – prigodno nazvan “EP2!“.

Novo djelo produkt je trotjednog perioda samonametnute izolacije – namjera maničnog poniranja kroz tamne etape vlastitog uma radi suočavanja s unutarnjim demonima navela je glazbenika na zatvaranje u prostu sobu s nekolicinom sintesajzera i računala. Sedam sklopljenih skladbi prezentira estetski dosljednu, no tematski fragmentiranu kolekciju neodređenih načela. Kao rezultat izazvane samoće, “EP2!“ dolazi u obliku struje svijesti koja publici omogućuje uron u interni monolog ili neuređeni ispis na stranici autorovog dnevnika. U priloženom se dotiču koncepti u rasponu od ljubavnih nedaća i mentalnog zdravlja pa sve do aproprijacije crnačke kulture i frustracije sa suvremenicima (uz neprestano korištenje referenci na društvene i političke promjene) – aspekti koji su pomogli razviti okorjeli karakter enigmatičnog izvođača.

Iako se već neko vrijeme prostire ideja da patnja i bol samostalno inspiriraju dobar rad, kvaliteta pisanja i produkcije ovog EP-a proizvod je misaone usredotočenosti i sposobnosti obrade osjećajnih stanja, ne mentalnog raskola. Za razliku od ranije diskografije, “EP2!“ upotrebljava puno blaže, staloženije komponente gradnje kompozicije! Štoviše, postiže se ogroman kontrast u usporedbi s dinamičnim prethodnicima – povremene r’n’b tendencije ovdje su bačene u prvi plan. Linearne, kaotične progresije pjesama zamijenjene su pažljivo konstruiranim formama izraženih melodija, dok su prepoznatljiva ekspresivnost i volumen lo-fi produkcije stišani zbog doticaja pop senzibiliteta. Dosegla se razina strukturalne koherentnosti te tradicionalnosti koja se inicijalno činila nedovoljno poticajnom (usprkos mnogim naznakama na suprotno), premda je oduvijek postojala sigurnost o Peggyjevoj mogućnosti za dodirom iste.

Ukratko, “EP2!“ vrlo je solidna kratka kompilacija o kojoj nema puno za prigovoriti. Vokalne izvedbe obiluju nekonvencionalnim manirima te fantastičnim flowovima, dok je spomenuti talent dodatno naglašen pronicljivim stihovima i nježnijim kretanjima kontrolirane instrumentacije. Eksperimentalnost projekta podrazumijeva zvučne palete koje su hip hop učinile popularnim, činjenica koja se potencijalno neće svidjeti određenim fanovima. Pritom se ovaj potez ne može izjednačiti s pokušajem probijanja u mainstream pošto je predočen glazbeni krajolik satkan od poprilično složenih izmjena prostornosti i klaustrofobije, prezahtjevnih za prosječnog radio slušatelja. Bangera i energičnih izljeva nema, no prilika za istraživanjem dubljih misli jednog od najzanimljivijih modernih umjetnika ne dolazi svaki dan!