Istrošena roba…

    1832

    Timbaland

    Shock Value II

    Datum izdanja: 07.12.2009.

    Izdavač: Interscope / Universal Music

    Žanr: Hip-hop, R&B

    Naša ocjena:

    Popis pjesama:

    1. Intro (with DJ Felli Fel)
    2. Carry Out (with Justin Timberlake)
    3. Lose Control (with JoJo)
    4. Meet In tha Middle (with Bran’Nu)
    5. Say Something (with Drake)
    6. Tomorrow In the Bottle
    7. We Belong to the Music (with Miley Cyrus)
    8. Morning After Dark (with Nelly Furtado & SoShy)
    9. If We Ever Meet Again (with Katy Perry)
    10. Can You Feel It
    11. Ease Off the Liquor (with Melody Thornton)
    12. Undertow (with The Fray & Esthero)
    13. Timothy Where You Been (with Jet)
    14. Long Way Down (with Daughtry)
    15. Marchin’ On (Timbo Version) (with OneRepublic)
    16. The One I Love (with Keri Hilson & D.O.E.)
    17. Symphony (with Attitude, Bran’Nu & D.O.E)

    Sve ono što je bio prethodnik “Shock Value” – uzbudljiv, kreativan, inovativan album, to “Shock Value II” definitivno nije. Svojim novim studijskim albumom Timbaland nije uspio zadržati jednaku razinu kvalitete. Upravo suprotno, nekada kvalitetna roba se pokvarila…

    Kako mu i samo ime govori, “Shock Value II” je zapravo nastavak vrlo uspješnog prethodnika. Rađen po istom receptu, uz niz gostujućih izvođača te Timbovih produkcijskih čarolija, bilo je za očekivati još jedan bombastičan album koji će obilježiti sam kraj stare i početak nove godine. No ništa od toga… Glavni kuhar se previše zaigrao sa sastojcima.

    I dok je na prošlom albumu uspio zadržati sebe, Timbo se ovdje potpuno izgubio, ne toliko zbog brojnih gostiju, već zbog pokušaja da u svoju glazbu umiješa sve moguće žanrove i podžanrove koji mu padnu na pamet – elemente pop-poskočica unio je u “We Belong to Music” u kojoj gostuje aktualna ‘pop-poskočna-princeza’ Miley Cyrus; zatim se pogubio u nešto više rockerski nabrijanoj “Tomorrow In the Bottle” sa Chadom Kroegerom i Sebastianom kao gostima, a ništa bolje nije se snašao u “Timothy Where You Been“, pokušaju stvaranja mješavine r’n’b-a, popa i rocka u čemu su mu ‘pomogli’ Jet.

    No, to naravno nije sve – uspio je ‘pokrasti’ samoga sebe, i to u pjesmi “The One I Love“, u kojoj je ugostio dobitnu kombinaciju s prethodnog albuma, Keri Hilson i repera D.O.E. Čak ni sempliranje hita “Maniac” (Michael Sembello) nije pomoglo da pjesma bezobrazno ne podsjeća na uspješni singl “The Way I Are”, što nikako ne pomaže. Riječi hvale ne mogu se napisati ni za još jednu (ranije uspješnu) iskušanu suradnju, onu s OneRepublic u pjesmi “Marchin’ On“.

    Muziku podržava

    Ono što spašava album od potpune blamaže su “Morning After Dark“, prvotni singl u kojem se Timbo okružio dvjema damama – novootkrivenom SoShy i starom poznanicom Nelly Furtado, te “Carry Out“, s također starim znancem Justinom Timberlakeom. Ritam, rima, muzika u pravom omjeru, s producentskom magijom na kakvu nas je Timbo ranije navikao. Ovo su reprezentativni primjerci svega onoga odličnog što je Timbaland ranije napravio, no nikako nisu istinski primjerak onoga što ovaj album jest – kolekcija istrošenih sastojaka…

    Nešto se čudno događa u popu, r’n’b-u i ostalim najkomercijalnijim žanrovima današnjice… Zakazao je Robbie Williams, zakazali su The Black Eyed Peas, zakazao je Snoop Dogg, Madonnu da ni ne spominjemo… A sada je zakazao i Timbaland.

    Možda je zaista vrijeme za neke nove klince.

    Muziku podržava