Pink
The Truth About Love
Datum izdanja: 17.09.2012.
Izdavač: RCA / Menart
Žanr: Pop, Rock
Naša ocjena:
Popis pjesama:
“Trenutno se događa taj elektronski dubstep trend, ali nisam to htjela napraviti. Radije ću i dalje plesati i pjevati uz svoje štreberske pjesmuljke” rekla je samoprozvana pop-rock buntovnica Alecia Moore aka Pink.
I hvala Bogu da jest, jer na svojim albumima redovito ima dovoljno upečatljiv hit kao “Blow Me (One Last Kiss)“, koji će mainstream radio stanice isprostituirati više od majke pretjerivanja – “Somebody That I Used To Know”. Pa neka onda barem ostatak albuma ostavi ljudima koji znaju kakve albume radi i kakav stil od nje mogu očekivati.
I to je ono što će svekoliko javnost sigurno čuti. Ostatak je samo za odabrane fanove i mahnite downloadaše svega što izađe. Npr, tu je Lily Allen, sada već vjenčanog imena i službeno navedena kao Lily Rose Cooper na “True Love“, vedrijoj pjesmici koja valjda opisuje onih godinu dana koje je Pink provela bez svog dragog supruga (“You’re an asshole but I love you / And you make me so mad I ask myself / Why I’m still here or where could I go“).
One chick-rockerske i frajerske su “How Come You’re Not Here” i “wohoooo” refren hitoidnog winnera “Slut Like You“, a nasuprot njih stoji ono što svatko može napraviti – tipične balade. Ipak, ima nešto u njenom glasu što “Beam Me Up” i “The Great Escape” (napisao je frajer koji je složio Adeleinu “Someone Like You”) čini donekle prepoznatljivim.
Treba spomenuti i “Here Comes The Weekend“, tematski nastavak na “Let’s Get This Party Started”, a glazbeno kao podloga na nekog starog Eminema. Kad, vidi vraga – evo nam Eminema kao gosta! Rezultat – lošiji nego kad je ona gostovala njemu na albumu “Recovery“.
Otvaranje albuma vjerojatno će biti i otvaranje turneje, jer “Are We All We Are” tome baš paše – pop projektu, koji uspješno bježi od sladunjavosti. Ajde, barem u većini vremena. I s tog stajališta treba reći – što biste drugo vi da Pink napravi? Frajersko dizanje kuta usne ili vrištanje i dalje krase njene promotivne fotografije, a dijete koje doma odgaja ipak je djelomično pretvara u ženu od 33 godine.
I dalje ima znanja i volje ‘plesati uz svoje štreberske pjesmuljke’, a širok spektar publike i dalje ima više volje čuti nju nego nemali broj one-hit wondera i kratkoročnih pjevač-projekata koji već dugo vremena kaljaju muzički svijet.