Hollywood osamdesetih u stilu šezdesetih

    1716

    Hollywood, Mon Amour

    80's Movie Songs Reinvented

    Datum izdanja: 29.09.2008.

    Izdavač: The Perfect Kiss

    Žanr: Bossa Nova, Pop

    Naša ocjena:

    Popis pjesama:

    1. Call Me
    2. Eye Of The Tiger
    3. When Doves Cry
    4. Cat People
    5. A View To A Kill
    6. Flashdance (What A Feeling)
    7. Footloose
    8. This Is Not America
    9. Arthurs Theme (Best That You Can Do)
    10. Reality
    11. Forbidden Colours
    12. For Your Eyes Only
    13. Dont You (Forget About Me)
    14. Take My Breath Away
    15. Together In Electric Dreams
    16. Its Wrong For Me To Love You

    Pariški skladatelj i producent Marc Collin najzaslužniji je za uspjeh grupe Nouvelle Vague s kojom je electro-pop hitove iz osamdesetih godina prošloga stoljeća obradio na melankolični jazzy, lounge način koji je dušu dao za ljetne koktel-zabave. No zašto stati samo na tome? Ovaj put na tapeti je glazba iz filmova 1980-ih: od “Rockya III” do “Flashdancea”.

    Novi projekt zove se Hollywood, Mon Amour, a iako se ime promijenilo, osnovna je ideja ostala identična: brižno odabrati hitove, ogoliti ih do same srži izbacivši sve nepotrebno te se koncentrirati na strukturu same pjesme – melodiju i tekst. Uz bossa nova ritmove, jazzy i lounge podlogu, te iskušanu formulu Ricka Rubina ‘manje je više’, najveći će teret ipak ponijeti vokali.

    Stoga je Collin za ovu priliku odabrao dvanaest ljupkih ženskih glasova, neki su poznati, neki malo manje: Skye, Juliette Lewis, Cibelle, Yael Naim, Dea Li, Katrine Ottosen, Nadeah, Leelou, Nancy Danino, Bianca Calandra, Inga i Sophie Delila.

    Drugačiji aranžman ujedno znači i novi život, a treba priznati da su osamdesete po trash pogledu, neovisno u koju granu umjetnosti slučajno zagrabili, ipak nenadmašne.

    Muziku podržava

    Holivudska filmska industrija već dugi niz godina živi od starih filmova, remake nekog filma gotovo da je postalo jamstvo uspješnoga filma. Stari film, nova tehnologija. Teško je u današnjem modernom svijetu izmisliti nešto novo, pa je Collin pribjegao sličnom rješenju: predstavit će stare hitove na jedan retro-moderan način.

    Začudo, velik broj post-punk izvođača pristajao je tih godina pisati glazbu za filmove (Blondie, Simple Minds, The Human League, Duran Duran, David Bowie…) i premda će njihove pjesme uvijek biti besmrtni hitovi, nepogrešivo ćete znati kojem razdoblju pripadaju.

    Collin pripada onoj generaciji koja pjesme iz ondašnjih blockbustera više ne doživljava kao pjesme svoje mladosti, već kao pregažene, sintetičke, smiješne tvorevine koje bi valjalo zaboraviti. Kada već ima tu mogućnost, zašto se ne bi poigrao s mišlju kako bi one zvučale da su snimljene dvadesetak godina ranije? Možda ih slušateljstvo i počne drugačije doživljavati?

    80’s Movie Songs Reinvented” nudi nekoliko iznenađujućih bisera, uglavnom od strane poznatijih imena (Skye u “Call Me” i “A View To A Kill“, Yael Naim u melankoličnoj “Flashdance (What A Feeling)“), dok ostatak od monotonije, predvidivosti i jednoličnosti izvlači jedino Collinova producentska ruka zbog koje često zaboravite da je riječ o obradama.

    Kao i Nouvelle Vague, projekt Hollywood, Mon Amour teško da je išta više od tek zabavne igračke u Collinovim rukama kojom vješto demonstrira što je sve moguće napraviti samo ako imate koliko-toliko svježu ideju.

    Muziku podržava