6. Finally ft. Buda i Ntoko
    7. Hajmo se nać ft. Alejuandro Buendija, Magellano, Filip Tkalčić
    8. Letimo iznad ft. Burky, Tibor
    9. Zlatni koker
    10. Uvijek si u pravu ft. Alejuandro Buendija
    11. Moj put ft. Đorđe Miljenović, Rade Šerbedžija

Pandemijsko razdoblje uvelike je utjecalo na glazbenu industriju i njezine produkte, a svoj je posljednji album „Moćno“ u tom razdoblju skovao i Edo Maajka. „Moćno“ je došao četiri godine od Edinog zadnjeg albuma „Put u plus“. U jedanaest pjesama, uklopljeno je podosta suradnji, a ona koja je najviše pažnje privukla definitivno je ona s Cobyijem, inače jednim od najjačih imena hip hop scene trenutno, na pjesmi „Svaki čovjek“. Produkcijsku palicu u ostalim pjesmama u rukama drži Koolade. Edin, već opće poznati talent i sposobnost za rap, još su više došli do izražaja suradnjama.

Iako je album nastajao u izrazito nepredvidljivom i stresnom razdoblju, prva pjesma ne daje taj dojam. Već je nazivom „Dobar vajb“ jasno da je u pitanju pjesma dobrog vajba, što ona doista i jest. Očekivano, ne radi se o lirički ili glazbeno najdubljom i najkompleksnijoj pjesmi, no poruka koju prenosi jest jasna. „Antitijela prenosim, osmijeh mi je zarazan“ stih je koji indirektno otkriva u kojem je vremenu nastao album. Dobar vajb širi se i idućom pjesmom koja je ujedno i prva suradnja s izdanja  – „I Like To Dance“. U pjesmi se mogu čuti Vojko V i Buda. Najupečatljivi je dio, uz beat, dakako i vers Vojka V, koji, sad već tipično, progovara o  situacijama na komičan način. Kao što i naslov govori, refren je pjesme na engleskom što definitivno ne pozdravljam širokih ruku, a i s glazbene strane, poprilično je istrošen i ne inovativan. Stvorena atmosfera odgovara površnom refrenu, a i ljetnim temperaturama koje su za vratima što je očito bio i cilj pjesme.

Do čistokrvnog rapa trebale su proći tri pjesme, a ona koja je odlika rapa istoimena je pjesme poput albuma „Moćno“. Pjesma je znatno teža od prve dvije, govori o današnjoj realnosti na brutalan način kakav smo navikli čuti u rapu. Glavna pjesma albuma nije jedna od onih koja izaziva divljenje, no daleko je od loše pjesme. Marko Louis s Edom Maajkom napravio „Sunce“ u kojem se jasno vidi kvaliteta Ede kao repera. Njegovo se repanje kombinira s laganim, romantičnim refrenom kojeg otpjeva Marko Louis. Refren ponovo, kao i na nekim ranijim pjesmama s albuma, izrazito jako vuče na predvidljive pop pjesme koje se mogu čuti u dućanu i radio stanicama. Oduševljenje pjesmom jednako je kao i kod „Moćnog“, a želja da se na albumu konačno nađe nešto impresivno sve je veća.

Iako do sad nije bilo pretjeranih uzbuđenja na izdanju, to se mijenja petom pjesmom na kojoj gostuje Coby. Osim Cobyija, pjesma je nastala u suradnji s Dinom Šaranom. Da se Cobyija ne naziva bez razloga trenutno jednim od najznačajnijih producenata očito je ovom već ovom pjesmom. Beat je moderan, neistrošen, a glasovi se Eda Maajke i Dina Šarana, koji inače pjesma refren, vrhunski spajaju s glazbenom pozadinom koja nije ni preglasna, ni pretiha. Suradnjom je s čovjekom koji inače pjesme radi Rasti, Senidah i Nikoliji odlično sjela i podigla Edu Maajku, na novi, moderni i trenutno aktualni level. Što se tiče engleskih refrena, „I Like To Dance“ nije izuzetak, već se strani refren pojavljuje i na „Finally“. „Finally“, za razliku od „I Like To Dance“ nije predvidljiva, nego se doista mogu čuti kreativne glazbene dionice. Engleski je jezik uz naš materinji definitivno ovdje bolje iskombiniran nego prije spomenutoj pjesmi na engleskom.

Old school rap versovi do izražaja dolaze u „Hajdemo se nać“ na kojoj se uz Edu, pronalaze Alejuandro Buendija, Magellano i Filip Tkalčić. „Hajdemo se nać“ spada u najbolje pjesme s izdanja zbog odličnog spajanja pjevnog refrena, koji ne zvuči jeftino, te pravih rap kitica. Osma na „Moćno“ je „Letimo iznad“ s Tiborom i Burkyijem. Dvojac koji gostuje bavi se rapom, a dodatak novih, svježih ideja, očekivano je dobro ispao. „Letimo iznad“ još je jedna pjesma koja funkcionira, no ne impresionira. „Zlatni koker“ došao je uz izvrsno odrađen pripadajući videospot. Osim spota, na svom su mjestu beat, koji doista nije tipičan, a i samo repanje Ede. Alejuandro Buendija, osim na „Hajdemo se nać“, pojavljuje se i na „Uvijek si u pravu“ gdje dvojac ponovo dokazuje da su savršeni spoj. „Uvijek si u pravu“ pretposljednja je pjesma na izdanju. Najjaču je pjesmu “Moj put” Edo Maajka ostavio za kraj, a na njoj gostuju Đorđe Miljenović i Rade Šerbedžija. Iskrenost izdiše pjesmom, stvara ju najtežom, najimpresivnijom i najboljom s albuma.

O ovom se albumu, nažalost, ne može govoriti kao o izdanju satkanom isključivo od vrhunskih pjesama, ali se također o njemu ne može govoriti kao o lošem djelu. Edo Maajka izrazito je sposoban i iskusan glazbenik, a njegovo se iskustvo, pisačko umijeće i glazbena vještina itekako mogu uočiti na „Moćnom“. Pjesama koje će ostati dakako ima, pjesama kojih se ama baš nitko neće sjećati, također ima. Edo Maajka se nakon četiri godine vratio prosječnim izdanjem s pokojom svjetlom zvijezdom koja u suštini zbilja vrijedi.