Diddy uhvatio zadnji vlak za Pariz

    779

    Diddy Dirty Money

    Last Train to Paris

    Datum izdanja: 24.01.2011.

    Izdavač: Bad Boy / Universal Music

    Žanr: Dance, Hip-hop

    Naša ocjena:

    Popis pjesama:

    1. Intro
    2. Yeah Yeah You Would
    3. I Hate That You Love Me
    4. Ass On The Floor (Feat. Swizz Beatz)
    5. Looking For Love (Feat. Usher)
    6. Someone To Love Me
    7. Hate You Now
    8. Yesterday (Feat. Chris Brown)
    9. Shades (Feat. Lil Wayne & Justin Timberlake)
    10. Angels (Feat. Notorious B.I.G.)
    11. Your Love (Feat. Trey Songz)
    12. Strobe Lights (Feat. Lil Wayne)
    13. Hello Good Morning (Feat. T.I.)
    14. I Know (Feat. Chris Brown & Wiz Khalifa)
    15. Coming Home (Feat. Skylar Gray)
    16. Loving You No More (Feat. Drake)

    Last Train to Paris” peti je studijski album američkog repera koji je posljednjih godina promijenio toliko pseudonima da ih ne stignemo sve pobrojati.

    Album prati Diddyev alter ego koji putuje od Londona do Pariza kako bi vratio svoju izgubljenu ljubav. U travnju 2009. godine reper je osnovao grupu Dirty Money s kojom je i stvorio ovaj album, no imao je i pomoć šesnaest suradnika koji su svojim zvonkim glasovima uratku dali malo mekaniju notu. Samo neki od njih su Usher, Lil Wayne, Justin Timberlake i Chris Brown.

    Ovo je Diddyev prvi studijski album u četiri godine i sasvim je svježeg zvuka. Reper se na njemu pomalo odmiče od svog tradicionalnog stila repanja eksperimentirajući s techno beatovima.

    Toliko talenata na jednom mjestu zasigurno ne mogu dati loš glazbeni album. Uradak zaista nije loš, no u ponekim je trenucima možda malo prenapuhan i čini se prezasitnim. Diddy kao da ni sam nije smatrao da bi samostalno nakon četiri godine mogao snimiti nešto smisleno pa je za pomoć tražio svoje mnogobrojne glazbene prijatelje.

    Muziku podržava

    Ta se prezačinjena mješavina najviše može osjetiti u “Yeah Yeah You Would“, “Looking For Love” i “Shades“.

    Nekako mi se čini da je Diddy iza sebe ostavio imidž uličnog dečka i da je sad gospodin, pa pomalo začuđuje povremeno psovanje u stihovima kao što su “Pusti da ti jezik šeće po ovoj pi**i” na “Your Love“, iako je njegova nemogućnost da se dostigne vokal Treya Songza veći problem.

    Chrisa Browna iskoristio je na, ah čemu drugome, nego na pjesmi o neugodnim ljubavnim pjesmama, opuštenoj “I Know“. Lijepa Skylar Grey savršeno je ‘legla’ na singlu “Coming Home” gdje Diddy priča o življenju nakon pogrešaka kojih je napravio tijekom svog vijeka i svojevrsna je predvodnica albuma.

    Meni se više čini da sam na ovom albumu recenzirala pola rap industrije nego samog Diddya koji je, čini se, išao na sigurnu foru, umjesto da je malo riskirao i više toga samostalno učinio. Možda njegovo vrijeme zbilja prolazi, a s daljnjim slušanjem albuma čini mi se da sam sve više u pravu.

    Muziku podržava