Damir Martinović Mrle & Ivanka Mazurkijević: Funkcionira i van konteksta predstave

    1029

    Damir Martinović Mrle & Ivanka Mazurkijević

    Mačka na vrućem limenom krovu (muzika iz predstave)

    Soundtrack

    Datum izdanja: 13.11.2018.

    Izdavač: Dallas

    Žanr: Blues, Jazz

    Naša ocjena:

    Popis pjesama:

    1. The Cat
    2. O, Can I Try
    3. Forget
    4. Go
    5. Glory
    6. Whales
    7. Shine
    8. Sane
    9. Gundrunk
    10. Tub
    11. Whales II

    Karijera glazbeno-obiteljskog dvojca Damir Martinović Mrle & Ivanka Mazurkijević postaje sve zanimljivija. U cca 35 minuta muzike iz predstave “Mačka na vrućem limenom krovu” (režija Paolo Magelli, izvedeno u zagrebačkom HNK) ovaj kreativni dvojac se stilski, šarmantno i onako razbarušeno dotakao koječega, i onako “slučajno” je ispalo da ovaj album ima glavu i rep. Većina muzike zvuči kao uspjela igra s domaćim instrumentima i to se okrenulo na pravu stranu.

    Damir Martinović Mrle & Ivanka Mazurkijević, Mačka na vrućem limenom krovu
    foto: promo

    “I to triba znat'”, rekao bi jedan drugi veliki hrvatski kantautor. “Iščašene” dionice, igranje s tišinom, elektronika, sve su to Mrle i Ivanka “ubacili u blender” i dobili finu muzičku kašu koja je povremeno hermetična i uglavnom sporogoreća i kojoj treba vremena da se slegne u ušima konzumenta. Doduše, nije to “kaša” za svaki dan, ali jest poput egzotične butelje pića za povremene momente specifičnih druženja kad smo sami sa sobom i buljimo u zid – kraj ovakve slikovite muzike svašta može naići: i rijeka Tennessee, i Williams iz Formule 1, mačke, lim, krovići, ova muzika je dovoljno nepredvidiva da asocijacije dođu i odu ovisno kako se slušatelj osjeća.

    Muziku podržava

    Uz Ivanku, pjevaju Filip Vidović i Zrinka Cvitešić. Cvitešić se istakla svojom dionicom na “O, Can I Try” što je možda i najbolja pjesma na albumu, a ne treba zaboraviti ni Igora Pavlicu koji se iskazao svojim trubačkim dionicama. S druge strane, “Go” (na tragu Amy Winehouse na rave partyju) najslabije sjeda u ovu cjelinu, a i o “Gundruku” bi se dalo raspravljati. Najvažnije je, naravno, da ova muzika funkcionira i van konteksta predstave. Odabrana publika će ovako nešto znati cijeniti.

    Muziku podržava