5. Farewell
    6. Product Of Your Ego
    7. Like I Wanted
    8. Gone Back
    9. Men
    10. Right Place & Right Time

Da se album koji je upravo pred nama stvarao godinama i naposljetku izašao iz tvornice kao vrhunski proizvod, očito je već na prvo slušanje. Barbara Munjas sredinom je ožujka objavila svoj prvijenac “Right Place & Right Time” koji je, kako ona kaže, putovanje kroz sazrijevanje i osobnu revoluciju. Nakon singla “I Will Be Standing”, pjesme u kojoj je moguće čuti indie, funk i folk, a koji je potvrdio Barbarinu inovativnost i kreativnost, red je bio na izlasku albuma. Deset pjesama spojenih na pravom mjestu i u pravo vrijeme skrivaju se iza omota plavih boja s Barbarom Munjas u prvom planu. Osim Barbare, na djelu su minimalističkog oklopa i ne tako minimalističke unutrašnjosti, sudjelovali su mnogi drugi glazbenici.

Album se otvara prije spomenutom pjesmom “I Will Be Standing” obilježenu etno zvukom. Kvaliteta se vokala Barbare Munjas može uočiti već ovdje, savršeno ih je uklopila u narodnu melodiju. Iako se radi o domaćoj autorici, prema se njezinom izgovoru engleskog jezika uopće ne da shvatiti da joj engleski nije prvi jezik. Svoj glas kontrolira savršeno te on ispada kao najbolji začin pjesmi. “I Will Be Standing” jedinstveni je primjer modernizacije etno glazbe na jedan vrlo specifičan način. U iduću nas pjesmu, “Spring Water”, uvodi dionica basa koja se lagano spaja s ostalim instrumentima, a na kraju i s vokalom same Barbare. “Spring Water” doista je nježna pjesma poput proljetne kiše, no monotonost pjesme koja se potencijalno mogla javiti ugašena je naglim prijelazima u veličanstveni zvuk. Prve su dvije pjesme otkrile da je Barbara pružila album koji služi isključivo za mirno uživanje u njemu.

Treća pjesma je “Go With A Flow” sačinjena od vrlo zvučnih kitica, no refren je nažalost na razini zabavnog televizijskog showa koji se prikazuje nedjeljom navečer. Bez obzira na refren koji očito nije najbolje pogođen, Barbara pokazuje kontrolu koju ima nad svojim glasom. Kombinacija zvuka za masu i onog koji je namijenjen manjoj skupini ljudi najviše je vidljiv na pjesmi “Sadness”. Izmjenjivanje dijelova modernih tonova i onih koji ne šeću mainstream stranom ispada kao odličan spoj koji pjesmi daje inovativnost i različitost u glazbenom moru. Nešto se tipičnijem zvuku prilegla i pjesmom “Farewell” koja se nalazi točno na sredini izdanja. “Farewell” nije ni loša, ni dobra pjesma, već je prosječna. Dakako, “Farewell” je jedna od rijetkih prosječnih pjesama s “Right Place & Right Time”.

Na slični način poput “Sadness” koncipirana je i “Product Of Your Ego” koja također ima suvremenu notu u sebi. Barbara očito zna kako spajati neočekivane glazbene elemente u masu koja funkcionira, a ista je stvar i s “Product Of Your Ego”. Dijelovi su pjesme različiti do te mjere da bi se ona mogla razvijati u svaki smjer koji se pojavljuje. Favorit s albuma sedma je pjesma “Like I Wanted” koja je izašla prije samog albuma kao singl. Smirujuća pjesma dobila je dobre reakcije publike, a takvo što ne čudi zbog zvučnosti iste. Odmah iza nje stoji “Gone Back”, vrhunac stvaranja atmosfere koji je Barbara dosegla. Osim atmosfere, načinom pjevanja uvjerava u ono što govori i daje svojim riječima određenu dubinu. Svakako, “Gone Back” također spada među najbolje pjesme s izdanja.

Posljednje su s albuma “Men” i “Right Place & Right Time”. Na pjesmi “Men” ponovo do izražaja dolazi basist Barbare Munjas. Mišljenja su se o albumu počela kristalizirati, a pritom je jedno sigurno, ljudi koji se kriju iza njenog imena, a i ona sama, vrhunski su glazbenici što se vidi u gotovo svakom segmentu ovog albuma. Istoimena pjesma poput albuma, veseli je zaključak izdanja čija se energija prenosi i na slušatelja.

Barbara Munjas dala nam je škrinjicu punu blaga koja je stvorena za umirujuće trenutke. Kroz pjesme je autorica ispričala priču, a svaki nas komadić albuma naginje na daljnju zainteresiranost za djelo. Ono što se godinama gradilo, sad je dostupno svima nama na uživanje, a takvo što se treba iskoristiti. “Right Place & Right Time” vrsta je glazbe zbog koje ljudi vole ili će tek zavoljeti glazbu. Barbara Munjas samo je potvrdila zbog čega se naziva osebujnom, jedinstvenom, intrigantnom i svestranom glazbenicom.