7. Avalanche
    8. Déjà vu
    9. F.U.
    10. All I Wanted (ft. Mark Hoppus)
    11. Dare To Love Me
    12. Break Of A Heartache

Vratila se pop punk princeza Avril Lavigne u gotovo istom ruhu kao i prije dvadeset godina kad je svijetom carovala njezina kultna pjesma “Sk8er boi”. U tih je dvadeset godina Avril naredala još nekoliko slavnih hitova, stasala u glas jedne generacije, a usto oblikovala mladost ljudima diljem svijeta. Zbog svega što ima iza sebe, njezina se izdanja s posebnim uzbuđenjem čekaju, a slično je i s ovim, posljednjim, “Love Sux”.

Već je pri izlasku singla “Bite Me” bilo očito da su za Avril godine samo broj, da joj je zvuk usavršio Travis Barker iz Blink-182, a bolju uvertiru za “Love Sux” nije mogla izabrati. Iako u nogama ima već trideset i sedam godina, “Bite Me” je otkrio da Avril još uvijek živi mladenački duh. “Love Sux” izašao je krajem veljače, pod izdavačkom kućom već ranije spomenutog Travisa Barkera, iza crveno narančaste naslovnice na kojoj Avril u kratkoj suknji i cipelama na platforma, kao da je još uvijek tinejdžerica, sjedi s balonima u ruci. Na izdanju se nalazi dvanaest pjesama od kojih su tri suradnje.

Prva je od dvanaest pjesama “Cannonball”, nimalo mirna pjesma koja podsjeća na zvuk stare Avril kakvom smo se svi u tajnosti nadali. Nabrijavanje u beskraj stihovima “Are You ready?”, brzi tempo pjesme, catchy melodija i dodatak starog zvuka dobitna su kombinacija za nostalgične slušatelje novih izdanja. Početak mnogo obećava, ali ne za dugo. Prvo razočaranje stiže odmah drugom pjesmom, a to je suradnja s medijima dragim Machine Gun Kellyijem. Machine Gun Kelly, kakav god bio van pozornice, u suštini je poprilično sposoban glazbenik, a takvo što je dokazao bezbroj puta.

Proslavljeni pop punk dvojac snimio je pjesmu “Bois Lie” kojoj zrelosti opasno nedostaje. Zašto dvoje odraslih ljudi, od kojih su oboje prošli svoju tridesetu i oboje su na sceni već duže vrijeme, pjeva o tome da dečki lažu jednako kao i djevojke, ja doista ne znam. Osim što je refren neslušljivo cringe, drugih većih problema s pjesmom nema. Iako im prva suradnja nije ispala najbolje, zapravo, ispala je dosta loše, njihove bi zajedničke suradnje u budućnosti mogle biti izrazito kvalitetne samo ako svoj um uzdignu od uma petnaestogodišnjaka jer potencijala za to imaju, a glasovi im se izvrsno nadopunjuju. S potpunog razočaranja, odlazimo na najbolju kreaciju ovog izdanja, a to je dakako “Bite Me”.

“Bite Me” je, dakle, izašao kao singl prije tri mjeseca, uz videospot. Ružičaste ombre u kosi Avril Lavigne, crni razmazani makeup, kratke suknje, visoke cipele, kožne jakne i Travis Barker najavili su ovo izdanje na najbolji mogući način. Avril je ovim singlom dokazala da još uvijek njeguje imidž koji ju je proslavio, a da je ova pjesma izašla u vrijeme kad je pop punk bio na svom vrhuncu, “Bite Me” bi spadala u legendarne pjesme ovog žanra. Na svom se mjestu nalazi apsolutno svaki aspekt pjesme, a zbog toga ne čudi hype koji se stvorio pri izlasku. Iduća je suradnja s blackbearom naLove It When You Hate Me, pjesmi koja spaja pop punk zvuk uz beatove. Dakako, takav spoj pjesmi daje dinamičnost i čini ju uzbudljivom koja odlično pristaje sad već zastarjelom zvuku žanra Avril Lavigne. “Love It When You Hate Me” također ne spada u poetički najzrelije tekstove kakvi bi se očekivali od dvoje odraslih ljudi. Želja starih obožavatelja do kraja će biti zadovoljena pjesmom istog imena kao album. “Love Sux” vraća u 2000. godine ovog stoljeća kad je, s današnje perspektive, svijet bio bolje mjesto za živjeti. Obračunavanje s partnerom očito su nepresušan izvor inspiracije za Avril.

“Kiss Me Like The World Is Ending” još je jedna stvar s albuma na kojoj je potpuno pogođen glazbeni dio pjesme, no onaj tekstualni ponovo jako zabušava. Avril u svojim rukama čvrsto drži formula za napraviti neizmjerno catchy pjesmu, a gotovo svaka s albuma ulazi u uho već nakon par preslušavanja. Ista je situacija i s “Kiss Me Like The World Is Ending” na kojem Avril također pokazuje da uspješno čuva svoj sound. Laganiji tonovi dolaze sedmom pjesmom “Avalanche”, najveličanstvenijom s izdanja. Odličan početak narušava se malo prije sredine pjesme kad ona, bez razloga, počinje biti brža, a takva tranzicija nije najbolje prožvakana. Glađi prijelaz pjesmu bi dakako popravio, no nasreću, brzi se i spori dijelovi vrlo brzo ponovo ustabile, a pjesma skrene na pravi put. Pjesma, osim što je najveličanstvenija, vjerojatno jest i najkompleksnija s “Love Sux” albuma.

Teza da je obračuvanje s partnerom nepresušan izvor inspiracije dobiva svoje potkrepljenje i pjesmom “Déjà vu”. Direktnim početkom Avril odmah otkriva svoj snažni stav, a kitice su pjesme dobro odvojene od refrena. Ista tema prolazi i idućom pjesmom “F.U.” koja samo stoji na devetom mjestu, ne stvarajući previše uzbuđenja. Posljednja je suradnja s albuma ona s Markom Hoppusom, inače članom Blink-182, na pjesmi “All I Wanted”. Njihov je duet još jedna svijetla točka izdanja. Kako se približavamo kraju, “Love Sux” odaje dojam da je sadašnja Avril staroj verziji sebe dodala malo novog štiha i na taj način kreirala ovaj album. Balada “Dare To Love Me” predzadnja je s albuma, očekivano opjeva ljubavne probleme, a iako je tema i sam tekst pjesme dubok, riječi Avril Lavigne jednostavno ne zvuče iskreno i ne dopiru do mene. U istom nabrijanom tonu kao i prva pjesma, album završava pjesmom “Break Of A Heartache”. Brza, energična pjesma koja se u potpunosti kreće po pop punk žanru izvrsno zaključava ovo izdanje.

Pogleda li se na “Love Sux” kao cjelinu, on ima i svoje dobre, ali i svoje loše strane. Dakako, glazbeni je dio albuma skoro potpuno pogođen, Avril Lavigne je uspješno stvorila album žanra po kojem je najpoznatija, no s druge strane, njezino izdanje obiluje nezrelošću. Nezrelost je najočitija u tekstovima pjesama koji su doslovno na srednjoškolskoj razini, a takve teme i opjevava. Dakako, takvo što se ne bi smatralo lošom stranom albuma da autorica djela nije skoro četrdesetogodišnja žena. Tekstovi koje je neugodno slušati gotovo je nemoguće zanemariti, no nasreću, nostalgični zvuk vuče pjesme na dobar put. “Love Sux” definitivno će zadovoljiti obožavatelja Avril Lavigne željne starog zvuka, a oni koji su očekivali nešto novo, revolucionarno ili drugačije, ostat će razočarani. Sve što smo čuli ovdje, čulo se već i ranije u nekom malo različitijem obliku, no svi volimo Avril koja se drži zvuka koji nam je, gotovo svima, oblikovao dio života.