3. Baci to na pod
    4. Dooma dens
    5. Začini to
    6. Kaos
    7. Bez cilja
    8. Semion

High5 za mnoge je, uz ostatak 33 Bande, definicija hrvatskog trapa. Nedvojbeno se radi o sastavu koji je bio važan faktor u stvaranju, ali i oblikovanju načina na koji će se trap scena kretati, no High5 je učinio svoje i povukao se sa scene. Zbog svega što su učinili, High5 je postao objašnjenje kvalitetnog domaćeg trapa. Dugo se nagađalo o novim projektima pionira hrvatskog trapa, a djelomično je uslišenje želja fanova stiglo projektom 2xŠihta. 2xŠihtu čini dio High5-a, odnosno Riđi, Rade, Žugi i Rinoma. Dupla šihta stigla je nenadano, svojim albumom „Spremni za rad“, koji se sastoji od osam pjesama. Očekivanja su već pri samoj objavi izdanja bila velika s obzirom na to da se radi o snažnim akterima scene, 2xŠihta gotovo da i nije smjela razočarati fanove, no očito je već na prvo slušanje da su nekad izrazito kreativni umovi zakoračili u stvaralačku krizu.

View this post on Instagram

A post shared by High5 (@visokihpet)

Tridesetominutno izdanje počinje pjesmom „Nula“ koja već lagano otkriva smjer u kojem će sastav otići. Na autotuneu se nije štedjelo, beat zvuči kao da smo ga već čuli na domaćoj sceni, a vjerojatno i doista jesmo. Situacija se s prvom pjesmom znatno poboljšava smanjenjem autotunea u nekim strofama i većem priklanjaju zvuku koji je u Hrvatskoj označio početak trapa. Takvi se versovi ubrzo prepliću s refrenom koji definitivno jest zvučan. Sveukupno gledano, prva pjesma ne ostavlja nikakav poseban dojam, već doslovno samo postoji na streaming servisima. Ulazak je u izdanje bio poprilično klimav, no da situacija ne propadne u provaliju, pojavila se iduća pjesma – „Vruća kmica 3“. Naslov „Vruća kmica 3“ inspiriran je starom High5-ovom pjesmom „Vruća kmica“ i ovdje se zbilja može čuti povezanost High5 i projekta 2xŠihta. Pjesma bi se neprimjetno mogla uvući među kultne hrvatske trap pjesme, a „Vruća kmica 3“ primjer je sounda koji su, najvjerojatnije željeli čuti obožavatelji High5-a koji zazivaju njihov povratak. Kako god bilo, kao i u većini trap pjesama, High5 promiče pogrešne ideje koje polako prelaze u gnjusne poput: „.. da nisam tolko poznat, sad bi te ispljusko“ što je krivo na nekoliko razina.

Očito je obilježje izdanja skakanje sa smislenog na besmisleno, pa s „Vruće kmice 3“ prelazimo na „Baci to na pod“. Da se razumijemo, „Baci to na pod“ instantno ulazi u uši, no je li ta pjesma posebna, vrijedna pažnje ili zanimljiva? Nije. Dapače, repetitivna je i neuzbudljiva. Rastavlja li se na komponente, beat je također nekreativan, neinteresantan i krajnje bezvezan. Pjesma ni po čemu ne iskače iz mora prosječnosti što možda i jest najtužnije s obzirom na to tko su njezini autori. Još jedna koja samo postoji i apsolutno ništa više od toga. I ovog se puta situacija poboljšava nakon ne dobre pjesme, stoga nakon lošije stiže „Dooma dens“. „Dooma dens“ najbolja je pjesma s albuma – plesna je, vesela, dinamična i ljetna. „Dooma dens“ doslovno samo teče te iako počinje poprimati oblik monotonosti, pažnju zadržava zbog brzog repanja.

Peta je pjesma po redu „Začini to“. Dakako, „Začini to“, kao i većinu pjesama na „Spremni za rad“ riječ prosječnost može najbolje opisati. „Začini to“, glazbeno, najlakše rečeno, zvuči kao mješavina High5 i Zemba Latife. KUKU$-ov „Kaos“ više nije jedini takav jer je u riznicu domaće scene došao još jedan. Naravno, vlasnici su dečki iz Duple Šihte, ali za razliku od nabrijanog KUKU$ovog „Kaosa“, „Kaos“ Duple Šihte poprilično je slabiji u svakom smislu. Nažalost pjesmi fali nešto što bi ju odvojilo od ostalih 1000 pjesama koje već postoje. Jednako kao i za mnogo pjesama s izdanja, „Kaos“ jednostavno ne ostavlja dojam na slušatelja, niti se ona ne čini kao pjesma koja bi mogla ostati ovdje duže od početnog hajpa koji se stvarao.

Posljednje su dvije „Bez cilja“ i „Semion“. „Bez cilja“ simpatična je pjesmica, vrijedna preslušavanja i pridavanja pažnje. „Semion“ s druge strane pokazuje da su članovi Duple Šihte igrači koji su sposobni stvarati mnogo dublje pjesme nego što je to ovo izdanje pokazalo. „Semion“ dolazi kao osvježenje na kraj zbog težine koji donosi, ali još je uvijek to daleko od vrhunske ili trajne trap pjesme.

Povratak se, barem dijela High5 dugo i intenzivno iščekivao, no nažalost, ono što je izašlo kao finalni produkt, nije bilo vrijedno čekanja. Većina je pjesama banalna, prosječna i ne uzbudljiva, uz poneku dobru stvar, koja čak ni ne ostavlja slušatelja impresioniranoga. Dupla Šihta projekt je ljudi koji su doista neizmjerno snažno doprinijeli razvoju hrvatske trap scene te izrodili vječne trap hitove zbog čega, bez obzira na jedno lošije izdanje, uživaju, i dalje će uživati svoj ugled. „Spremni za rad“ nije najbolje što smo ikad mogli čuti, nije najgore, no još je uvijek daleko od kvalitetnog hrvatskog trapa i famozne faze tog hip hop podžanra koju gotovo svi ponovo zazivaju.