8. Weekend Media Festival spaja nespojivo

Promo članak
720

Taksi bez vozila i svijet bez banaka, Sjeverna Koreja i ska-punk, Gole žene i reklame iz Dubaija… i još mnogo toga. Ukratko, užarene poslovne teme i zapaljivo dobra zabava – to je eksplozivna mješavina koju svim pustolovima regionalne komunikacijske industrije nudi 8. Weekend Media Festival.

“Često me pitaju kako nalazimo inspiraciju za svaki novi festival. Komunikacije i mediji su toliko dinamično područje, a svijet oko nas toliko se brzo mijenja da inspiracija dolazi sama od sebe. Potrebno je samo osluškivati i okupljati, a kao najbolje mjesto za okupljanje svake se godine dokazuje Rovinj. Ovdje ćete naći ljude koji imaju što reći, znaju slušati, puni su ideja i spremni su ih razmjenjivati” poručio je direktor Weekend Media Festivala Tomo Ricov.

Ključne teme konferencijskog dijela programa su trendovi koji su i u svijetu novost, a u regiji jedva poznati. Ključni govornici su ljudi koji osvajaju sasvim nova područja poslovanja i nerijetko vode bitke protiv snažnih sila državne regulacije i monopola. Najjače ime vjerojatno je Anthony le Roux, generalni direktor Ubera za Istočnu Europu, najbrže rastuće startup kompanije na svijetu.

Uz le Rouxa, program Weekenda donosi i druge podjednako intrigantne sudionike, među kojima su Brian Morrissey, glavni urednik Digidaya, Ana Anđelić i Piero Poli iz agencije Havas te bankarski konzultant i digitalni stručnjak Mark Dek.

Muziku podržava

Gosti Weekenda bit će i članovi grupe Laibach koja se upravo vratila s turneje po Sjevernoj Koreji, kao i bivši svjetski rekorder na 110 metara s preponama Colin Jackson, danas globalni direktor humanitarne utrke Wings for Life. Na Weekendu ćete moći slušati i Jonathana Hirshona, poznatijeg kao ‘PR gurua iz Silikonske doline’ (titula koju mu je dodijelio BusinessWeek). Glumci Branko Đurić-Đura i Rene Bitorajac predstavit će svoje novo privatno kazalište koje uskoro počinje s radom u Zagrebu te zajedno s Draganom Bjelogrlićem i Branimirom Brkljačom pokušati odgovoriti na pitanje zašto nema više poduzetnika među umjetnicima.

Turizam uvijek pobuđuje posebno zanimanje, a ove će godine biti prisutan kroz panel o tome ‘Kakav Mediteran (ne) bi trebao biti‘, dok će Elizabeth Lane Lawely pojasniti kako sve popularniji gaming može doprinijeti turizmu i kako ga koristiti u reklamnoj industriji. Mediji kao nezaobilazna tema Weekenda bit će prisutni i ove godine, pa ćemo od čelnih ljudi hrvatskih medija čuti kako će novinari pratiti predstojeće parlamentarne izbore. Raspravljat će se i o novinarima i upotrebi društvenih mreža te trebaju li novinari danas još uvijek medije.

BalCannes će četvrtu godinu zaredom, u suradnji Weekenda i Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA) vrednovati najbolje agencijske projekte iz šest zemalja regije. SoMo Borac u svojoj će trećoj godini dodijeliti 24 statue printane u 3D tehnologiji za najbolje regionalne digitalne projekte u osam kategorija.

Weekend ne bi bio Weekend bez glazbenog programa, a ova je godina posvećena hip-hopu i ska-punku. U petak Universal Music Hrvatska dovodi osječkog freestylera Kandžiju i njegov bend Gole žene, koji čine isključivo odjeveni muškarci. U subotu Tvornica predstavlja Miki Soulsa, a nakon slijede Kawasaki 3p, koji će u Rovinju promovirati i svoj novi album “Goli zbog pasa”.

Mnoštvo je razloga za prijavu na ovogodišnji Weekend Media Festival, ali samo je jedno mjesto za prijavu www.weekendmediafestival.com.

Muziku podržava