The Garden Festival seli na novu lokaciju

Muzika.hr - Glasno i jasno!
2394

The Garden Festival koji se godinama održavao u Petrčanima kod Zadra morat će promijeniti svoju lokaciju: vodstvo hotela Pinija, kao vlasnici prostora na kojem se održava festival, odlučili su da je iznajmljivanje lokacije financijski neisplativo.

Ove ga je godine britanski list The Telegraph uvrstio među deset najboljih europskih ljetnih rock i pop festivala, a proteklih je godina okupljao goste iz cijelog svijeta: od Velike Britanije preko Južne Amerike pa sve do Australije.

“U proteklih 6 godina festival, osim globalne popularizacije Zadra i okolice pridonio je lokalnoj ekonomiji više od 14 milijuna eura, 100 sezonskih radnih mjesta i rasprodane turističke aranžmane. U samo pet tjedana festivalskih događanja ostvaruje se 8% godišnjih noćenja, a PR i marketinška vrijednost se cijeni na više od milijun eura. Veliki broj aranžmana koji su bili već zakupljeni za 2012. godinu je otkazan, a vjerna publika festivala je spremna pratiti festival i na novoj lokaciji” stoji u službenom priopćenju The Garden Festivala.

Muziku podržava

“Posljednih nekoliko godina radili smo sa stvarno vrhunskim ljudima, uspostavili smo odlične veze, dovodili vrhunske DJ-e, i mladima željnim dobre zabave pružii vrhunski provod. Sve se razvijalo idilično pa smo se potrudili da proširimo ponudu ne samo na ljetne mjesece već da se događanja odvijaju kroz cijelu godinu. Nažalost sad smo primorani mijenjati naše planove i ciljeve” kaže osnivač festivala, Nick Colgan.

Oglasio se i Zvonko Šupe, direktor Turističke zajednica grada Zadra: “Kad je zadarski turizam u pitanju, nikako nam ne bi odgovaralo da se festival ukine. Garden posjećuju odlični gosti, izvrsni potrošači koji troše i u restoranima, trgovinama, po cijelom gradu, a pune i hotele i privatni smještaj. Turisti koji nam dođu zbog tog festivala zaista su vrhunski pa zato i očekujem da se nađe rješenje problema.”

Na njegove se riječi nadovezao zadarski dogradonačelnik Dražen Grgurović koji smatra da se ne radi samo o “fizičkom obujmu visokoplatežnih gostiju” već “o imidžu koji je stvoren kod Petrčana i Zadra i brandu Garden koj znači strahovito puno za zadarski turizam. Najveća šteta bit će od gubitka marketinga koja se može mjeriti u milijunima eura.”

U sljedećih tjedan dana bit će poznata nova lokacija koja će se nalaziti u blizini zračnih luka Split i Zadar.

Muziku podržava
Stisni