Nakon što je prošle godine inkorporiranjem gledanosti na YouTubeu ljestvica singlova (Hot 100) doživjela najveću promjenu u svojoj tradiciji, magazin Billboard sada je odlučio slično napraviti i s ljestvicom albuma (Top 200).
Kako je prodaja albuma na američkom tržištu ove godine zabilježila pad od 13% u odnosu na prošlu godinu, i u fizičkom i u digitalnom obliku, zbog sve šire uporabe online streaming servisa kao što su Spotify, YouTube, Beats Music i Rhapsody, čelnici časopisa su Top 200 ljestvici odlučili pridodati i podatke o streamingu te prodaji pojedinačnih pjesama s albuma, i to već od tjedna koji završava s 4. prosincem.
Kod prodaje pojedinačnih pjesama u obzir bi se uzimao broj od ukupno 10 downloadanih pjesama s 1.500 streaming izvora agencije Nielsen SoundScan, a koje bi činile jedan album.
Time bi se riješio jedan od gorućih problema s kojim se diskografska industrija suočava u posljednje dvije godine pa tako albumi nekoć pouzdanih hitmejkera kao što su Coldplay, Linkin Park i Rick Ross ne bi rapidno ispadali s ljestvice u drugom tjednu po izlasku.