“Rado ide Srbin u vojnike (Pička)” novi singl Let3-a

52706

Akcija “Plati, pa kreiraj…” grupe Let3 na http://let3.iskon.hr teče iznimno uspješno i prema kvaliteti i broju prijedloga (oko 4000) te odjeku u Hrvatskoj i susjednim državama iz kojih stižu pohvale, pokude, ali i duhovite dosjetke. Sudeći, pak, prema visini kunskih uplata (oko 40.000 kuna) izgleda da će “Bombardiranje Srbije i Čačka” biti najkvalitetniji album hrvatskog, ali i jugoslavenskog rocka.

Tijekom tjedana iskristalizirali su se favoriti koji zauzimaju ‘gornji dom’ top ljestvice, među kojima prednjači “Rado ide Srbin u vojnike (Pička)” (bivša “Želatina”) s trenutnih 4680,00 kn i mnoštvom odličnih prijedloga od kojih izdvajamo:

Pička kao most na Drini ćuprija

Pička kao kurac od anakonde

U stopu je prate “Kurcem u čelo” (3910,00 kn), “Mamne baneta” (3000,00 kn), “Izađi mala” (2970,00 kn), “Zurle” (2910,00 kn), “Mirela” (2880,00 kn) i “Mrtve žene” (2710,00 kn). Ukupno dvadeset predloženih pjesama utržilo je dosad nešto više od 30.000,00 kn. Među iznimno zanimljivim prijedlozima je onaj Jurice iz Bjelovarsko-bilogorske županije koji je poslao vrijedan prijedlog s hrvatskim narodnim motivima.

Muziku podržava

Ništa manji odaziv nije niti za naslovnicu, scenarij i modnu liniju za koje je stiglo puno jako dobrih prijedloga, nekoliko osrednjih i nekoliko potpuno neupotrebljivih ili uvredljivih te je utrženo oko 10.000 kuna.

Prva faza internet akcije uskoro će se dovršiti i na nju će se odmah nastaviti druga faza. Grupa Let3 trenutno pregledava prijedloge i odlučuje se za idealne (po tri za svaku pjesmu, naslovnicu, modnu liniju i scenarij) od kojih će se u drugoj fazi izglasati najbolji. Nakon isteka druge faze imat ćemo konačno oblikovan album “Bombardiranje Srbije i Čačka”.

Prvi singl i video spot s albuma je pjesma “Rado ide Srbin u vojnike (Pička)“. Video spot donosi vjernu izvedbu masturbacije članova grupe obučene u živopisne narodne nošnje. Fotografija, snimka i montaža dale su spotu praktično ‘home video’ ugođaj, jer dom je statistički gledano mjesto gdje se najviše mastrubira.

Troškovnik video spota dat će poseban uvid u pripremu i realizaciju spota koji je koštao ukupno 827,00 kuna, uključujući i sve pripadajuće poreze:

Struja – 37,00 kn

Voda – 16,00 kn

Četiri vrećice čipsa – 33,00 kn

Dvije vrećice pistacija – 34,00 kn

Dvanaest piva – 94,00 kn

Dvije boce vode – 10,00 kn

Najam nošnji – 400,00 kn

Četiri šajkače – 80,00 kn

Materijal za brkove – 46,00 kn

Ljepilo – 22,00 kn

Škare – 18,00 kn

Dvije razglednice iz Zagreba – 8,00 kn

Marke za razglednice – 4,00 kn

Čišćenje – 25,00 kn

UKUPNO: 827,00 kn

Muziku podržava
Stisni