Predstavljen projekt ‘Obonjan Rivijera’

    3057

    Danas je javnosti predstavljan sporazum između Grada Šibenika, Sunčanog Hvara d.d. i Projekata Šibenik d.o.o., a koji predstavlja otok Obonjan kao projekt za koji se predviđa da će u vrlo kratkom roku postati izniman brand turističke ponude Hrvatske na globalnoj razini.

    Vodeći glazbeni promotori iz Velike Britanije – Sound Channel, nacionalni turistički operator – CMT i operativna kompanija Gratiosus nositelji su projekta ‘Obonjan Rivijera‘ i uređenja njegove turističke infrastrukture. Riječ je o ulagačima s dugogodišnjom tradicijom i iskustvom na području razvoja i provedbe ovakvog tipa turističke ponude, a nama je su napoznatiji festivali Hideout, Lost & Found i Unknown.

    Ono što naglašuju je kako projekt Obonjan neće biti dio Ultre, Unknowna, Hideouta ili bilo kojeg drugog glazbenog festivala iza kojih stoje pojedini investitori ovog projekta. Riječ je o zasebnom projektu kroz čiji će koncept biti kreiran poseban, nov i iznimno atraktivan sadržaj, no u sferi odvojenog djelovanja.

    Muziku podržava

    Otok Obonjan će biti prva otočna destinacija u ovom dijelu svijeta specijalizirana i infrastrukturno koncipirana za kreiranje i pružanje modernog turističkog doživljaja na područjima umjetnosti, glazbe, održivog življenja, wellnessa, gastronomije i tehnologije, za turiste i posjetitelje iz čitavog svijeta.

    Cilj je pozicionirati otok kao destinaciju vrhunske ponude i iznimnih turističkih mogućnosti, tako u prvoj sezoni, 2016. godine, očekuju ostvarenje rezultata od najmanje tri tisuće posjetitelja tjedno.

    Posjetitelji ovakvog vida turističke ponude su prvenstveno ljudi visoke platežne moći, koji su spremni platiti više ukoliko im se nudi kvalitetan turistički proizvod. To podrazumijeva smještajne kapacitete visoke razine, kvalitetne trgovine, raznovrsne i vrhunske restorane, lounge barove i ponajprije iznimno kvalitetnu ponudu sadržaja iznimnog ugođaja.

    A investitori su uvjereni kako će ostvarenje ovog projekta dodatno ojačati percepciju i naglašeno pozicionirati Hrvatsku na turističkoj karti must see destinacija.

    Javnosti je vjerojatno ostalo u sjećanju da je investitor Terraneo Festivala također imao otok Obonjan kao svoju viziju razvoja festivala.

    0 Shares
    Muziku podržava