Njemačko tržište u 2016. ostvarilo 1,58 milijardi eura

Muzika.hr - Glasno i jasno!
658

Uz američko i britansko, jedno od velikih glazbenih tržišta je i ono njemačko.

Četvrtu godinu zaredom brojke su u porastu, a za 2016. rast od 2,4% znači 1,58 milijardi eura. Streaming je porastao 73,1% i sada čini 24,3% cjelokupnog njemačkog glzbanog biznisa, dok je digitalni downlad pao za 19,4% i zaustavio se na 38 posto. CD-ovi i dalje igraju dominantnu ulogu: 62% prodaje ostvareno je u fizičkim formatima i premda je prodaja CD-ova pala za 9.6% i dalje čine 53,7% sveukupne prodaje. Vinili su skočili za 41% i njihov udio u 2016. iznosi 4,5 posto.

Njemački izvođači bili su na službenoj njemačkoj ljestvici najprodavanijih albuma 41 od 52 tjedna, a najuspješniji album je “Starker als die Zeit” Ude Lindenberga. Najuspješniji singl je “Faded” norveškog DJ-a Alana Walkera.

Muziku podržava
Stisni