Milijunska odšteta Ticketmastera kupcima ulaznica

    1039

    Ticketmaster, jedan od najvećih svjetskih servisa za prodaju ulaznica za koncerte (i ostale manifestacije), morat će vratiti novac koji su zaradili na svakoj prodanoj ulaznici.

    Na sve ulaznice kupljene između 21. listopada 1999. i 19. listopada 2011. Ticketmaster je zaračunavao zasebnu naknadu, tzv. ‘processing fee’ koja nigdje nije bila navedena. Primjerice, ukoliko je cijena ulaznice iznosila 50 dolara, Ticketmaster je zaračunavao više od te cijene bez da je ikome bilo jasno zašto.

    2003. godine dva kupca tužila su servis sudu i tako je nastala stranica Ticketfeelitigation.com. Prema postignutoj sudskoj nagodbi, Ticketmaster će vratiti dolar i po svakom kupcu koji je tijekom spornog razdoblja preko njihovog servisa kupio ulaznice. Ukoliko ih je kupio više, može tražiti povrat za najviše 17 ulaznica.

    Muziku podržava

    Dodatnih 5 dolara po ulaznici kupci će dobiti za svaku ulaznicu dostavljenu službom UPS. Povrat novca započet će tek sredinom travnja iduće godine, a posljednji detalji nagodbe bit će poznati krajem svibnja 2012.

    Prema nekim predviđanjima, Ticketmaster je pristao sveukupno isplatiti 11 milijuna i 250 tisuća dolara, no ukoliko iznos naknade bude manji, ostatak će uplatiti u dobrotvorne svrhe.

    Ipak, to ne znači da Ticketmaster mora prestati zaračunavati naknadu na svaku kupljenu ulaznicu već samo da kupci moraju u svakom trenutku biti upoznati s njezinim postojanjem.

    0 Shares
    Muziku podržava