Konačno The Killers – bolje ikad nego nikad

    1456

    Exit: The Killers + Jonathan + Van Gogh + Teachers

    205Kn – 815Kn
    Datum i vrijeme: Srijeda, 5.7.2017. @ 20:00
    Mjesto održavanja: Petrovaradinska tvrđava Novi Sad

    Dan nakon trumpovskog Dana nezavisnosti, EXIT je dobio The Killerse, campy pop-rockere iz Las Vegasa – najdraži sinovi Grada grijeha po prvi puta u 14 godina karijere bili su početna točka novosadskog festivala.

    The Killersi ne muljaju – oni su profesionalan bend uhodan u mašineriju i nastupe pred četvrti studijski album “Wonderful Wonderful” iznose glatko i profesionalno; po nepcu i uhu raznolikog slušateljstva na turneji koja ih treba podsjetiti zašto nisu one-hit-wonder unatoč predviđanjima zloglasnika. Na europskoj se Odiseji služe najjačim oružjem: presjekom karijere otpočetog ipak od samog kraja disko-pop-rock himnom “The Man” kojom Brandon gleda mudro i zrelo unatrag na mladića koji je karijeru započeo pred neonskim svjetlima Vegasa i s puno maskare u očima kad je slomljena srca pjevao “Somebody Told Me”.

    foto: Rob Loud, @robloud

    Brandon se od 2009. kada sam ih po prvi puta gledao u Sloveniji i 2012. godine u Veroni temeljito promijenio – osim što je smirio hormone i bacio se u mormone, na pozornici hvata velikim korakom kao Hlapić i prenosi koncentriranu energiju na stopljenu i unificiranu masu pred sobom svojim plesnim pokretima; prepoznatljivim naginjanjem unatrag i pogledom u zvijezde, u svoga Spacemena.

    Muziku podržava

    A Spaceman mu je u međuvremenu izbrusio i grlo pa Flowers samouvjereno vlada i svojim snažnim, istreniranim vokalom koji je i dalje dječački, ali ga napokon uči kontrolirati. Naučio je kontrolirati i svoje dojmove pa tako nema više prasnuća u smijeh usred pjesme ili hvatanja glasa usred zahtjevnijih dionica.

    S lakoćom je ovladao publikom uz poruku na materinjem jeziku većine: “Srbija, bolje ikad nego nikad”. Poznat po trudu da se publici obrati jezikom zemlje u kojoj nastupa, obećao je da više neće proći 14 godina do novog dolaska. A reakcije publike svakako su to i izvlačile iz njega jer je kroz skoro dvosatan nastup publika jednoglasno i besprijekorno pratila presjek njihovog relativno malog kataloga od četiri albuma i kompilacije ‘posebnosti’ s koje su izveli obradu Joy Divisiona “Shadowplay”.

    foto: Rob Loud, @robloud

    Bend se nije štedio; Ronnie je potpisivao i publici bacao korištene palice što su neumoljivo udarale o mjedene činele dajući im injekciju rocka kojeg su posljednjih godina izgubili, dok su kosmati Dave i novi basist u zamjeni Marka Stroemera s boka pazili da svatko dobije porciju showa.

    Festivalska ‘best of’ setlista nije dala pogled u novo izdanje koje nas očekuje krajem ljeta, ali pozornička postava veća od same jezgre benda, s tri izvanzemaljska ženska crnačka vokala, pokazala je da se bend više ne pronalazi: on je zasigurno pronašao i oformio svoju publiku, estetiku distorzija i blještavila te potvrdio da su trenutno jedna od najsjajnijih stadionskih atrakcija.

    0 Shares
    Muziku podržava