Istraživanje u UK: Stariji pasivnije slušaju glazbu, mlađi traže angažiranost

580

Tvrtka AudienceNet objavila je svoje uobičajeno godišnje izvješće, tzv. Audiomonitor, o načinima konzumiranja glazbenog sadržaja u Velikoj Britaniji. Nije teško pretpostaviti da izvještaj pokazaju velike razlike između mlađe i starije populacije gleda li se kako, gdje i na koji način dolaze do glazbe.

Radio je i dalje, sveukupno, broj jedan u svemu, no demografska populacija od 16 do 24 godina ne sluša ga dovoljno dugo kao starije demografske skupine. Kao razlog navode ‘nedovoljnu angažiranost’ pa pažnju okreću stream servisima na zahtjev. Ondje će preslušati albume, ali prst im najčešće pritišće ‘play’ na playlistama.

Tri tisuće ispitanika sudjelovalo je u anketi, a radijski optimisti smatraju da rezultati pokazuju da što ljudi stare – tako se više okreću pasivnijem glazbenom izboru, prestaju si sami tražiti što će slušati i slušaju ono ‘što im se servira’. Pesimisti kažu da je radio izgubio par generacija slušatelja.

AudienceNet usporedio je dvije najslušanije platforme, Spotify i YouTube. Spotify je popularniji i većina ispitanika od 16 do 19 godina više od pola svoje glazbe presluša ondje. YouTube uspije privući znatno veći broj ljudi, no oni se ondje zadržavaju puno kraće.

0 Shares
Muziku podržava