Internet prodaja glazbe u 2011. veća za 7 posto

    1228

    Prema istraživanju koje je proveo Gartner, a koje prenosi portal Zimo.com, prodaja glazbe putem Interneta ove će godine biti veća za 7%.

    Preračuna li se to u novčanu vrijednost, ukupan prihod ove godine iznosit će 6.3 milijarde dolara dok je prošle godine bio 5.9. milijardi. Prema predviđanjima, prihod će 2015. godine iznositi 7.7 milijardi dolara ponajviše zahvaljujući servisima kao što su Spotify i iTunes.

    Prodaja CD-a i ostalih fizičkih medija bilježi priličan pad pa je tako s 15 milijardi dolara pala na 10 milijardi. “Glazbena industrija prvi je sektor medija koji su osjetili jak utjecaj dviju glavnih sila – Interneta i sve jačih konzumenta tehnologije” istaknuo je Gartnerov analitičar Mark McGuire.

    Muziku podržava

    Warner i EMI zadržali su titulu vodećih glazbenih etiketa na svijetu, no praktičnost nabave legalne glazbe preko iTunesa i sličnih servisa ohrabruje potrošače da za nju plaćaju. Velike glazbene kompanije zarađuju više od nastupa uživo, odnosno počeli su slati glazbene zvijezde koje su odustale od turneja natrag pred publiku.

    Osim iTunesa, servisi kao što su Spotify, Pandora i Last.fm sve više dobivaju novih konzumenata koji plaćaju pretplatu kako bi slušali glazbu. Gartner procjenjuje kako će do 2015. godine pretplatnički glazbeni servisi doseći 2.2 milijarde dolara, odnosno 29 posto ukupne potrošnje na online glazbu.

    0 Shares
    Muziku podržava