Glazbeno tržište u Francuskoj ostvarilo pad prihoda

    626

    Francusko glazbeno tržište ostvarilo je pad od 5.7% u prvoj polovini 2011. godine ostvarivši prihod od oko 226 milijuna eura, pokazalo je istraživanje SNEP-a (Syndicat Nacionalni de l’Editon Phonographique).

    Fizička prodaja albuma pala je za 12% ukoliko se usporedi s istim razdobljem prošle godine, dok je digitalna prodaja u porasla za 22.7%.

    Internet download porastao je za 13.2%, prihod od oglasa uz streaming porastao je na 44.7% a najimpresivniji rast ostvarili su glazbeni servisi s pretplatom – gotovo 103%. Razlog njihova uspjeha krije se u udruživanju snaga operatera Orange koji je u svoje usluge implementirao glazbeni servis Deezer.

    Muziku podržava

    51.3% digitalnog tržišta vrti se oko downloada, gotovo četvrtina prihoda dolazi od servisa s registracijom, dok je ringtone tržište ‘zaronilo’ za 20.2%.

    “Čini mi se da novi potrošači stižu na digitalno tržište” kazao je o istraživanju Denis Ladegaillerie, rekao je predsjednik i izvršni direktor SNEP-ova odjela’ Vjeruj u Digitalno’ Denis Ladegaillerie.

    SNEP-ov generalni direktor David El Sayegh pohvalio je djelovanje HADOPI-a, tijela za provedbu sustava tri upozorenja, kreiranog za borbu protiv ilegalnog downloada. “HADOPI je više nego učinkovit” rekao je, “sa smanjenjem P2P prometa i vrtoglavim rastom digitalnog tržišta.” HADOPI će nakon godinu dana rada otkriti točne brojke na konferenciji za novinare 29. rujna.

    S nadom da digitalni rast nije daleko od neutraliziranja gubitaka fizičke prodaje, SNEP je ipak pozvao francusku vladu na potporu ‘ulaganju izdavačkih kuća u nove talente u ovoj prijelaznoj i teškoj ekonomskoj fazi’.

    0 Shares
    Muziku podržava