General kojem je lako biti general nakon bitke – Woo

6630

Za neke glazbenike i njihove album može se reći ona stara ‘Lako je biti general poslije bitke’, ali neki su kroz cijelu bitku i proces glazbenog stvaranja pod istim onim naponom od samog početka albuma ili karijere.

General Woo jedan je od takvih, a s novim albumom “Verbalni delikt” dokazao je zašto je veteran kojemu je teško konkurirati i zbog čega je on već klasik hip-hopa na području regije, ali i u ovom dijelu Europe općenito.

Album “Verbalni delikt” doslovno je ljuto ispoljavanje stava, prekid šutnje koju njeguje svaki građanin ove republike (nažalost), te dokaz koliko netko može biti brutalno iskren, i koliko iskustvo nakon svih ovih godina igra presudnu ulogu u stvaranju albuma karijere.Uoči izlaska njegovog novog albuma našao sam se s njime u Rockmarku kako bih obavio ovaj intervju i doznao što se točno krije iza “Verbalnog delikta” i što se to promijenilo kroz sve godine postojanja ovog hip-hop veterana na glazbenoj sceni.Zašto je prošlo toliko dugo od tvog zadnjeg albuma do “Verbalnog delikta“?
Da budem iskren mislio sam album izdati bar dvije godine ranije, ali nisam mogao stići, dobio sam dijete, natovarilo se svega i svačega, a i s ovom zadnjom pločom sam imao dosta koncerata, dok se to nije izlizalo u ove četiri godine. Pisao sam i radio sam doma, ali nisam htio ništa forsirati, htio sam to ležerno napraviti. Iskristaliziralo se sve s izdavačima, prešao sam u Aquarius Records, neke stvari su se riješile, i to je osnovni razlog zašto je prošlo toliko vremena.

Verbalni delikt” ima 21 pjesmu i traje nešto sitno ispod sat vremena…
U principu ima osamnaest pjesama i četiri skita pa ima dvadeset i dva indeksa, i ima jedna skrivena traka na kraju albuma. Pjesme traju kratko, mislim da nema, osim s gostovanjima, pjesama preko tri i pol minut. Ne volim raditi dugačke pjesme, mogu reći sve u te tri minute, i u tekstu i u svemu, tako da kad sam slušam glazbu mi je to to, osim ako je nešto dobro što razara, onda mogu reći više. Mislim da je u hip-hopu okvir tri i pol minute, četiri minute za pjesmu uvrh glave, jer u te tri i pol, četiri minute čovjek može reći sve ako je pravi autor, pravi tekstopisac. Hip-hop nije Santana da slušaš solaže tri minute, nema smisla u hip-hopu rastezati. Publika također voli, a i ja osobno volim, da je sve rečeno u tri i pol minute.

Odakle toliko nezadovoljstva i ljutnje koju prosipaš u pjesmama?
Pa u principu iz svakodnevnog života, iz situacija, iz svih ovih godina što sve normalno gledamo i kako živimo, sve su me te frustracije probudile, jer svi smo isfrustrirani, svi želimo živjeti slobodnije, lagodnije i normalnije. Jednostavno sam se odlučio istresti to direktno iz sebe, mislim da tako najbolje mogu funkcionirati bez ikakvih glumatanja. Na većini ploča sam iskren, brutalno iskren, s tim da sam prije na nekim pločama radio neke ustupke, ne nekome ili nešto, nego sam htio isprobati malo nešto tematski drugačije, imao sam neke eksperimente, ok sam ih odradio ali ne mogu reći da sam to skroz bio ja. Odlučio sam to prekinuti i rekao idem raditi direktno u glavu, kako najbolje znam i kako se mogu najbolje izraziti.

Postoji li razlika u nezadovoljstvu Srđana Ćuka i Generala Wooa?
Pa nema razlike, mislim da je to sve ista frustracija. Ja sam uvijek Srđan Ćuk, umjetničko ime je samo umjetničko ime, svi mi reperi imamo umjetnička imena i to je tako u hip-hop kulturi, svi znamo odakle je to poteklo. Svi ljudi imaju nadimke, naravno kad govorim o tome mislim na dobre nadimke, ne one kojima nam se netko ne ruga, već neke nadimke po kojima smo pamtljivi.Misliš li da je u hip-hopu u redu da s jedne strane govorite neke stvari pod svojim imenom i prezimenom, a s druge strane se kod nekih izjava skrivate iza svog nadimka?
Meni nije, jer uvijek gdje se piše o meni napišu mi i pravo ime. Nisam se nikada skrivao i govorio nemoj mi napisati pravo ime. Meni je glupo kada se neki ljudi tako skrivaju, i izbace ploču pa kriju svoje pravo ime kao zmija noge. To mi nema smisla, ja sam protiv toga, ako ja stojim iza toga, potpisan sam kao autor taj i taj, i zašto bih se skrivao.

Novi album dobiva dobre kritike od strane recenzenata. Smatraš li da je ovaj album tvoje najveće dostignuće, kako to smatraju neki kritičari?
Pa nakon Tram 11 albuma mislim da jest. Stariji sam, iskusniji, ozbiljniji, nisam više klinac po razmišljanju i godinama, tako da mislim da tek sada dolazi do izražaja sve to iskustvo, znanje, da tek sad isplivava na površinu. Mislim da tek sad znam što želim raditi i ne mogu pasti pod utjecaj glazbene industrije ili nekoga, kao više se ne fura Tram 11 tvrdi rap, daj sad malo ono, mislim tu foru više ne mogu popušiti nikada. Preporučio bih svima da rade kako žele, da ne ganjaju hit singl, jer on ti neće donijeti ništa osim jednokratnih novaca i jednokratne slave, to smo vidjeli na primjeru nekih kolega repera, neću ih sada prozivati, ljudi znaju sami što su napravili. Dolazim iz te škole gdje mi, kada smo radili Tram 11, nismo maštali da budemo u svakim novinama, da imamo hit singl, mi smo ganjali ono što smo mislili da treba raditi, iskreno govoriti što mislimo. Ljudi su to prepoznali i to je tako nastalo. Ni poslije nisam ganjao hitove, možeš napraviti najveću underground pjesmu pa da bude hit, to nema pravila, to je dokazano i to vidimo, svake godine se to događa, ne kod nas koliko vani na glazbenim scenama.

U prvotnoj verziji pjesme “Zašto sada šutite” spominje se “Bit će bolje kada porez plati Mamić, a kurvu Severinu zamijeni Nina Badrić“. Kada je album izašao taj stih je promijenjen u “Bit će bolje kada porez plati Mamić, a zamisli Severinu zamjeni Nina Badrić“. Je li zbog toga kasnio album i zašto je napravljena ta promjena s obzirom na iskrenost i otvorenost na cijelom albumu?
Nije album kasnio zbog toga, to izdavači imaju svoje neke proračune. Jednostavno u tih mjesec dana album bi izašao prije ili poslije. Album je bio gotov kada smo to odlučili, i to je mijenjano po savjetu odvjetnika Aquarius Recordsa. Drugo je reći nekome tako, ali nazvati, direktno optužiti nekoga da je kurva, mislim da sam rekao da je medijska kurva to je druga stvar i ne bi se mijenjalo, ali za nekoga reći direktno tako, i nije nešto.

Muziku podržava

Rekli su mi imam li dokaz da je ona nekome naplatila seks, neki račun, ja sam rekao da nemam, pa sam onda zamijenio to jer bismo imali pet godina sud i izgubili bismo taj sud. To što ja mislim i što svi misle, to je druga stvar. Možda da sam drugačije to rekao, jer moja misao u tom je trenutku bila da je ona postala velika zvijezda nakon pornića, a to sam rekao i na prošlom albumu, na stvari “Manje slova više slika”, ali sam to rekao fino, u četiri rečenice okolo naokolo. Ovdje pak, dok sam pisao, super je to zvučalo i izgledalo, a onda sam naravno morao to promijeniti jer zašto bi sad imao spor s takvim osobama po sudovima? Možda smo mogli ostaviti i reći “Gle imam muda kao autobus”, ali više bih imao problema zbog toga nego što bi to ispalo fora, ionako je na Internetu procurila ta verzija pjesme.

U prvoj pjesmi “Zašto sada šutite” spominješ “Josipoviću sorry što ti nisam na spotu“. Kako komentiraš svoje kolege repere koji se nalaze u tom spotu?
To je njihov osobni stav što su se pojavili u tom spotu, meni to nikada ne bi palo na pamet. Svatko od nas stoji iza svojih djela i mišljenja, ja njih poštujem, većinu njih koji su u tom spotu i dalje poštujem, ali da sam se ja pojavio u spotu sam za sebe bih mislio da virim nekome iz šupka.

Dakle, nikada se ne bi kompromitirao s nekom političkom strankom za dobre novce?
Ne bih. Da ne bi bilo zabune ja sam radio neke radio-jinglove za političke stranke, ali nije se znalo da sam to ja. Bio sam plaćen da napravim jingl, glazbu i tekst, pjesmu ili što već, i radio sam to četiri-pet puta za novce, ali ne bih pristao sudjelovati u nečijoj kampanji.

Pjesma “Ništa se ne mijenja” obogaćena je vokalom Ivane Husar. Prva suradnja s njom bila na pjesmi “S tobom ne znam” koja je bila ljubavne tematike, a sad gostuje na pjesmi koja je socijalne tematike…
U početku bih rekao da ja nju jako poštujem kao autora, radi glazbu kako radi, ali vjerujem da bi kada bi krenula raditi angažiranu glazbu to bilo strašno. Ona je izvrsna pjevačica, za mene najbolja. Sad, koliko sam ja kompetentan govoriti o vrstama glazbe koja nije hip-hop ne znam, ali kao slušatelju ona mi je broj jedan. Ima tu četiri-pet pjevačica koje su kvalitetne, ali nju gledam kao autora, kao osobu koja nije toliko komercijalna, a pjeva ono što bi nama u hip-hopu bilo najbliže.

Dokazala je da može parirati i na nekim takvim kompliciranijim temama, a da nisu ljubavne. Bavi se muško-ženskim odnosima, nije u filmu u kojem smo mi, ali kad sam napravio pjesmu rekao sam da bi na nju Ivanin glas odlično sjeo. Došla je, kao mi reperi, sjela sa Settom u studio, pustili smo stvar, sjedila je sat vremena, smislila melodiju i tekst, ušla, otpjevala, kompletno kao autor, totalno se uklopila.

Koje repere prozivate u pjesmi “Repčuga”? Jesu li to Connect, Ante Cash, Nered?
A gle, može se svatko naći, nisam nikoga osobno prozivao, definitivno će se netko prepoznati. Svi smo mi u karijeri napravili neke poteze koje nismo možda trebali napraviti, kao što sam ti pričao da sam napravio stvari koje jesu malo komercijalnije, ali nisam radio ljige, nisam htio koketirati s popom i miješati ga s hip-hopom ali neki se predstavljaju kao hip-hop, a to više nisu. O

vi koje si ti nabrojao mogu se prepoznati, nemam se što skrivati, nisam htio nikoga prozvati po imenu jer bi ispalo da ja nekoga prozivam kako bih skupljao bodove na taj račun ili što. Ja sam općenito rekao da je stanje uma kako ljudi rade krivo, a sad tko će se prepoznati u tome, a tko neće, njegova stvar.

Što kažeš na pjesmu “ZGB” od Dječaka i misliš li da se hop-hop preselio iz Zagreba u Split?
Ne bih rekao da se hip-hop preselio iz Zagreba u Split. Ako bismo tako gledali onda mogu reći da smo mi Slavonci trenutno najjači: Kandžija, Brka, ja, Sett, Krankšvester koji malo odlaze van žanra, pa Triki. Ne znam može li Split s pravim hip-hopom konkurirati sa Zagrebom, iako u Zagrebu već davno, davno nije izašla neka prava repčuga osim Sinesteta koji je kolektiv ljudi sa svih strana.

Pravi jedini reper u Splitu još je uvijek Sale iz TBF-a, iako na underground sceni ima dobrih dečki koji se pojavljuju, ali problem je taj što nitko od dolje ne izdaje pravu hip-hop ploču, a vole se nazivati hip-hopom. Nije to problem u Splitu, nego svugdje, pogotovo u Zagrebu koji je broj jedan za izbacivanje ploča. Kao reperi, a poslušaš ploču i pitaš se što je to.

Za ovu stvar o Zagrebu koju su napravili već sam govorio prije da bi bilo bolje da je takvu stvar napravio netko iz Zagreba, osvrnuo se, dao kritiku, bila bi veća fora. Ovo je samo napravilo frku, ali to očito je da Dječaci imaju marketinški pristup da hvataju na galamu. Bolje bi im bilo da se potrude da naprave bolju ploču, kvalitetniju, bolju produkciju i tekstove, da mogu parirati s tim.

Ja se ne prepoznajem u toj stvari, niti prepoznajem ikoga od pravih repera u toj pjesmi da se sprdaju s njima, kao što ljudi govore da pljuju Tram 11. Koji Tram 11? Tu Tram 11 nema ni blizu niti ikoga od stare škole tipa Blackout. U toj pjesmi prepoznajem da se pljuje Connect i likovi na underground sceni u Zagrebu koji misle da su neke face, oni će se moći prepoznati. Svejedno, nikada ne bih napravio takvu stvar niti o jednom gradu, ni o Zagrebu ni o Splitu, Rijeci niti o bilo kojoj sceni općenito. Radije bih napravio deset repčuga gdje bih govorio nije bitno odakle si, što si i kako radiš, nego radi to kako treba.

Je li pjesma “Stavi ovo na roštilj” s Targetom bila nepotrebna? Ipak je po kvaliteti daleko od pjesama iz doba Tram 11 i ponudila je lažnu nadu da će se 1 i 1 opet zbrojiti.
To su ljudi izbrijali. Da smo napravili freestyle na radiju ljudi bi opet pričali. Ovako i onako pričaju o Tram 11, a od Tram 11 neće biti ništa. Je li to nepotrebna stvar? Ja sam mu gostovao na stvari, on je mene zvao, daleko je to od onoga što smo mi radili produkcijski, mislim da bi bolje bilo da je stavio remiks od Brke na album pa bismo mogli reći opet neka dobra stvar od Tram 11, mada je to tematski daleko od onoga što smo mi radili i što bismo mogli raditi.

Zašto na albumu nema niti jedne stvari producirane od strane Dasha, Baby Dooksa ili Kooladea?
Da budemo iskreni od Dasha nisam čuo beat, čuo sam da radi neku pop mjuzu, ne znam kako bih to nazvao, tako da njega nisam niti imao u vidu. Dooks se sad napalio kad je čuo moj album, sad radi remiks na repčugu, pa bi sad opet radio hip-hop (smijeh). Računao sam na Kooladea ali mi se dogodilo to da sam otišao iz Croatia Recordsa, gdje sam imao jedan budžet za ploču, prešao sam u Aquarius i smanjio se budžet. Sve je to bilo na brzinu, Aquarius je ponudio takav budžet koji je manji, a bio mi je bed zvati Kooladea, ali pričali smo sad i svakako ću na sljedećoj ploči imati bar koju stvar od njega i Baby Dooksa.

Mislim da će mi Sett ostati bog i batina što se tiče općenito izvršne produkcije, a mislim i da će Dirty Harry imati definitivno koju stvar više. Sad smo na ovom albumu vidjeli neke stvari. Sett mi jako paše, i Koolade mi jako paše, ali mislim da je Sett odradio velik dio posla, a što se tiče Kooladea on je klasika. Zvao me i rekao je jebeš pare, jebeš sve, trebao si me zvati, hoću da neki super reper repa na moje beatove. Burazi smo od prvog dana i mislim da ću surađivati s njim u kombinaciji sa Settom i mislim da će to biti jako opako.

Kako sada gledaš na albume “Baš je lijep ovaj svijet” i “Krv nije voda“?
Albume sam radio kako sam raspoložen. Što se tiče “Krv nije voda”, krenut ćemo od nazad, taman sam tada bio pred ženidbu, skulirao se, našao osobu koja mi je bliska, pa tako da i taj album odiše nekim skuliranijim stvarima, no ima i tu angažiranih stvari kao “Nos ti posran” i “Trgovci” . Vidi se da na albumu fale dvije-tri žešće stvari. Možda sam napravio grešku ali ok, u tom sam trenutku to tako zamislio, ali je bolje prošao nego što je prošao u kritici, publika ga je čak dobro prihvatila, ne naravno kao ovaj album, ali je ok prošao.

Što se tiče albuma s Neredom “Baš je lijep ovaj svijet”, nisam bio za to da taj album izađe. Nisam zadovoljan tim albumom, to ću uvijek reći i uvijek to govorim, jer on nije rađen onako kako smo ga počeli raditi. Vidi se da je na pola albuma Nered ostao fasciniran 50 Centom i počeo brijati u tekstovima što meni se nije svidjelo, jer kad smo krenuli s “Hrvatskim idolom” i tvrdim stvarima on je vukao na neku svoju gangsterijadu, a već smo tu bili zakopani s troškovima i nisam mogao reći “bacit ćemo taj album, idemo raditi svatko svoje“. Mislim da je moja krivica što nisam to zaustavio na vrijeme, a njegova je krivica da je on zabrijao da je Puff Daddy, što je smiješno kad slušaš taj album, slušaš njegove tekstove i onda drugu polovicu. Ja sam tu fazu ulica, kvart prošao, mislim nisam ni tamo glumio gangstera, nikad nisam bio gangster, osjetila se ta spika, ali prošao sam to u životu, i jednostavno nisam zadovoljan tim albumom.

Jedina dobra stvar koja se izrodila iz tog albuma je “MC to the Fullest” koja je na kraju bila hit i to igrom slučaja jer je moja supruga umjesto pjesme s Ninom Badrić, koju ja nisam niti htio raditi, poslala “MC to the Fullest” na Otvoreni radio. Poslala je krivi mp3, i zahvaljujući njoj oni su tu stvar počeli vrtjeti kao blesavi. Nered je bio protiv te pjesme jer je on htio da singl bude ona s Ninom Badrić, na što sam mu rekao da mu neće Nina Badrić prodati ploču, nisam znao ni zašto smo je zvali na album. Kada je skužio da je stvar koja se vrti na radiju napravila raspašoj, onda je bio za snimanje spota. To je jedina dobra stvar vezana uz tu ploču i što se iz nje izrodilo, ovo ostalo sam htio što prije zaboraviti.

Što možeš reći o sadašnjem stanju Blackouta?
Mislim da je sve pet, jedina mana koja se dogodila s godinama jest ta da nas je nekad bila hrpa dobrih repera, a danas sam ostao jedini ja koji je MC i reper, ostali su Phillie, Frx i Koolade, nas četvorica smo ostali. Fali nam da pronađemo neke mlade repere da izgradimo njih, ali ne možeš tjerati ljude, svatko ima svoj san i svatko radi svoje. Meni je drago da postoje ljudi kao Sinestet koji su kvalitetni i koji rade svoje.

Potpuno podržavam Blackout kao Blackout i cijelu organizaciju i to što Phillie radi, jer da nema njega što se tiče nekih koncerata i događaja i kako on to gura u medije, kad prepozna nekoga, čak i ako nije usko vezan uz medije on to isfura. I Edo kad se pojavio nije bio Blackout, ali bio je kvalitetan čovjek, radio je izvrsne pjesme i tko će ga prvi lansirati nego Blackout. Tako da se nadam da će Blackout jednoga dana uspjeti malo ovih mladih uključiti u to.

Baviš se socijalnom tematikom i svakodnevnicom što te razlikuje od nekih kolega repera. Kakav je tvoj pogled na njihov rad i koga bi izdvojio?
Pa ja bih rekao samo da u rapu možeš pričati o bilo čemu. Hoćeš pričati o seksu, socijali, novcima, ćevapima, to mora biti kvalitetno, to mora biti vrhunski odrepano i vrhunski tekst napisan. Poštujem sve, nije bitno o čemu repaš, ali napravi to kako treba, to je moj jedini kriteriji. Mora biti flow dobar, mora biti tekst dobar, mora biti nešto što ću ja uzeti za pet-deset godina i opet poslušati. Ti kad uzmeš strane repere, recimo prvi album Snoop Doga, o čemu on priča? To je tako jebeno zakopano da ćeš ti to uvijek slušati.

Kandžija, Edo, ja, to je dosta slično, imamo neku poveznicu, pričamo o nekom socijalnom stanju, svatko na svoj način, Edo ima storytelling, ja svoj stil, Kandžija ima svoju briju, to neko ciničko opisivanje stvari. Volim to što Sinestet radi, što Magellan radi, volim prvi i drugi album Bolesne braće, ovaj mi nije sjeo, to znaju i oni sami, fali mi pravog repa gore, suludih Bizzinih tekstova. Volim poslušati i underground scenu, ima dobrih likova koji se daju poslušati. Brka mi je dobar, Jantar mi je dobar, ima tu dosta kvalitetnih ljudi.

Ne slušam ja samo socijalni rap, slušamo mi tu sve, samo ne slušam nešto komercijalno što koketira s pop glazbom i pop industrijom tipa Lil Wayne, takve stvari ne slušam. Ako je netko stvarno kvalitetan uopće nije bitno, buraz pričaj o voću i povrću, ali to je do jaja. Tipa super mi je, da se Dječaka dotaknem, Vojkov solo projekt Kuje i Laseri, to mi je super i takvih možemo nabrojati, ima izvrsnih likova. Može se o svemu, glupo bi bilo da pričamo svi isto.

Postoji li netko koga ne voliš na domaćoj sceni, čiji ti se rad nikako ne sviđa?
Teško je reći da nekog ne volim. Ne volim neke albume nekih izvođača i neke pjesme, a nije da ih ne volim kao i osobe, to je druga stvar. Ne sviđa mi se to što Connect radi, ali znam da su dobri dečki, znam ih dok su bili klinci. Ne mogu reći u javnosti, to mi se ne sviđa, oni rade komercijalu da ih slušaju curice, sad da je to zakopano u nekom hip-hop điru rekao bih super, ali mi je to pop, ne mogu to poslušati. Čak i Elemental ima neke socijalne pjesme koje im ne leže da ih oni pjevaju, ne zvuče mi uvjerljivo, dok mi Remi super zvuči u nekim muško-ženskim odnosima, to mi zvuči vrhunski, stvarno ne mogu reći da je to loše. To znaš, pusti socijalu, pusti to nama sa strane koji smo u tom zaronjeni (smijeh)!

Od slavonskih repera tu je i Shorty. Što možeš reći o njegovom radu?
Njega naprimjer ne volim slušati. Iako se znamo slabo smo u kontaktu, on je općenito slabo u kontaktu s hip-hop scenom. U Vinkovcima, u njegovom rodnom gradu, nije dobar ni s kim s hip-hop scene, on je u nekom drugom điru. Meni se to ne sviđa, to koketiranje s desničarstvom, ma ni s ljevičarstvom, nisam politički opredijeljen. Mislim da podilazi, ne možeš biti hip-hop Thompson ili Mate Bulić. Meni se njegovi albumi ne sviđaju. Prvi mi još može proći, pojavio se mali, zove se Shorty, tu su još i beatovi dobri, osim ako izuzmemo “Dođi u Vinkovce” koja totalno podilazi, tambure u prvom planu, to je obrada jedne tamburaške pjesme gdje je nadodan beat od ispod, on je tu odrepao, a domoljublje i takve stvari, to mi se ne sviđa.

Rad Tram 11 utjecao je na razvoj mnogih repera u regiji. Koliko ti to laska?
Meni je drago. Drago mi je da općenito hrvatska hip-hop scena može reći kod nas je sve počelo. Tram 11 je sve počeo, mi smo bili prvi rap u bivšoj Jugi, u ovom dijelu Europe. Znam kada mi Marčelo ili dečki iz Bad Copya kažu “Kod nas nije bilo ništa, jebiga, kad smo čuli Tram 11, kad smo čuli ‘Velikane’, ono pusti neku malu na stranu, ‘Pad sistema’ u nekom klubu na hip-hop partiju, to je bio krš i lom veći nego na KRS-a ili Wu-Tang“, što je bilo tada u špici. Meni je drago da smo imali toliki utjecaj i da se to toliko pokrenulo jer su se na kraju u svim tim zemljama isprofilirali svi ti likovi koji su osobe, koji su iznijeli kasnije neku hip-hop scenu, držali su vodu kad smo se mi raspali. I sam Edo kad se pojavio poslije nas rekao je “Brate ti si mi bog, da niste vi radili, Tram 11 ja nikada ne bih bio reper“. Meni je drago kad inspiriraš nekoga, i ako je Edo inspirirao nekoga da uzme mikrofon i sluša Tram 11 danas nakon petnaest godina to je super. Laska li mi? Drago mi je, nisi radio nešto bezveze da bi ostalo na polici.

Kad smo kod Tram 11, koje su ti pjesme najdraže iz tog doba?
To je teško pitanje, isto kao kada me pitaju koja ti je najdraža tvoja pjesma. Nemam najdražu, imam ih hrpu. “Pad sistema”, “Kaj ima lima”, “Vrućina gradskog asfalta”, znaš mogao bih nabrojati sedam-osam pjesama koji nisu singlovi kao što su “Zlo i Naopako”, “Lančana Reakcija”, s prva dva albuma stvarno ima stvari koje su mi jako drage.

Vratimo se u sadašnjost, slijede koncertne promocije?
Prvi je 11. veljače u Kvartu u Klaonici, onda 24. veljače u Ljubljani u Gala Hali, 9. ožujka Rijeka Stereo Dvorana, i 10. ožujka Split Quasimodo.

Je li moguće da na koncertu u Kvartu nastupe Bolesna Braća ili da se možda ‘iz groba’ vrati El Bahatee, i kolika je vjerojatnost da Target nastupi?
Bolesna braća će biti na koncertu ovako na cugi! (smijeh) S Bahateem se nisam čuo deset godina, zbilja ne znam ništa o njemu. Target ako se pojavi, pojavit će se na cugi, nisam ga iskreno ni zvao jer sam ga zvao na album pa nismo ni na albumu uspjeli ostvariti suradnju tako da najvjerojatnije niti neće biti na koncertu kao gost.

I za kraj što biste poručili fanovima?
Budite dobri, razmišljajte, nemojte dopustiti da manipuliraju vama, pogledajte sve pet puta, proučite, nemojte misliti da je istina sve što kažu na medijima i televiziji, istražujte, i nemojte biti ograničeni što se tiče općenito svega u životu.

Razgovarao: Matej Devčić

0 Shares
Muziku podržava