Beyonce rastura u prodaji nakon Super Bowla

1158

Prodaja albuma Beyonce i Destiny’s Child porasla je za 197% nakon nastupa na Super Bowlu ove nedjelje, 3. veljače, u New Orleansu.

Prema izvorima agencije Nielsen SoundScan, solo albumi američke r&b/pop dive i albumi matične joj grupe zaključno sa spomenutim datumom skupa su se prodali u 20.000 kopija više u odnosu na tjedan prije. Beyonce je od toga prodala njih 9.000 komada (porast za 119%), dok ostatak od 11.000 prodanih kopija (porast za 328%) otpada na Destiny’s Child.Najprodavanije izdanje bila je aktualna kompilacija ljubavnih pjesama Destiny’s Child “Love Songs” koja je nakon što se prodala u 6.000 primjeraka 29. siječnja debitirala na 72. mjestu Billboardova 200 charta.

Na njoj se nalazi nova pjesma skupine, “Nuclear“, koja je prošloga tjedna skupila 4.000 downloada. Pjesma se time pozicionirala na četvrto mjesto njihovih najprodavanijih pjesama toga tjedna, iza “Say My Name” (6.000; porast za 231%), “Survivor” (5.000; porast za 168%) i “Independent Women (Part 1)” (4.000; porast za 550%).

Muziku podržava

Dvije numere Destiny’s Child izvedene su na Super Bowlu: “Bootylicious” i “Independent Women (Part 1)”. “Bootylicious” se prošloga tjedna prodala u 4.000 primjeraka – porast za 347%.

Kada je posrijedi prodaja pjesama digitalnim putem, Beyonce i Destiny’s Child protekloga tjedna zajedno su skupile 167.000 downloada – porast za 132%. Beyonce je od toga prodala njih 122.000 (porast za 103%), dok ostatak od 44.000 prodanih kopija (porast za 286%) otpada na Destiny’s Child.

Najprodavanija pjesma obaju izvođača bila je Beyoncina “Halo” koja se prodala u 19.000 kopija (porast za 338%). Njome je Beyonce zatvorila nastup na Super Bowlu.

Odmah nakon nastupa Beyonce je najavila novu veliku svjetsku turneju “The Mrs. Carter Show” u sklopu koje dolazi i u Zagreb, 14. travnja.

0 Shares
Muziku podržava