Louise Burns
Young Mopes
Datum izdanja: 03.02.2017.
Izdavač: Light Organ Records
Žanr: Indie Rock
Naša ocjena:
Popis pjesama:
Louise Burns jedno je od imena kanadske indie scene, na kojoj je prisutna već dugi niz godina, a tek joj je trideset.
Prvi joj je album, “Mellow Drama”, 2011. bio nominiran za Polaris Music Prize, a drugi, “The Midnight Mass”, koji joj je donio veću popularnost, producirali su Colin Stewart (The Hive) i Sune Rose Wagner (The Raveonettes). Prije solo karijere, Louise je bila članica benda Lilix.
Ipak je vidljivo kako se na “Young Mopes” htjela približiti mlađim generacijama, istovremeno koketirajući s osamdesetima i sanjivim zvukom na tragu Cocteau Twins. Stoga je i tematski album usmjeren na ekscesivnost, ludilo i snove.
To pokazuje već uvodna “Who’s the Madman“, melodična i zaigrana numera u stilu prethodnog albuma. “And so it goes, you spend your life spinning out of control, and so it goes, you spend your life chasing after a ghost”, refren je koji i tematski i zvukovno savršeno manifestira intencije ovoga izdanja. Louise spaja vlastito iskustvo s širom perspektivom, u kojoj se mogu prepoznati svi. Na pitanje “who’s the madman”, odgovor je svi i(li) nitko, i upravo se time ova stvar poigrava.
“Moonlight Shadow” podsjeća na “Fantasies” Metrica i pokazuje koliko je Louise istinski proizvod kanadske indie scene. Ova stvar zvuči najdojmljivije jer nije toliko stilski profilirana, štoviše, čuju se razne silnice, koje joj u konačnici daju posebnu draž, a suptilan bass i senzualan vokal zavode kroz cijelu numeru.
Od dojmljivih stvari, valja još izdvojiti “Hysteria“, u kojoj progovara o političkoj situaciji, ali ne napadno. Igrajući se referencama, simbolima i paradigmama, Louise stvara poseban imaginarij na ovoj stvari, ne zalazeći suviše u otvorenu kritiku.
Ostatak je albuma jednako zanimljiv i kvalitetan, tako da se može reći da je Louise zadržala tempo dosadašnjih izdanja, pa čak i usavršila vlastito pisanje i pjevanje. S već petnaestogodišnjim iskustvom, Louise je naučila kako se postaviti prema sceni i publici da im ne podilazi, a opet da je požalite slušati jer je toliko zavodljiva.