Od prvih taktova novog albuma Ryana Adamsa čut ćete, više nego ikad prije u karijeri ovog kantautora, onaj pravi američki zvuk.
Svi oni koji znaju kako zvuči Springsteen u naponu snaga, uz čvrste, jednostavne i lako pamtljive gitarske riffove, zavijanje usne harmonike koje asocira na vožnju prašnjavim cestama u filmovima poput “Thelma & Louise”, cijenit će ovu ploču. “Prisoner” je album koji u svom izričaju očekivano odiše nostalgijom, no jače i emotivnije nego na većini dosadašnjih studijskih izdanja plodne Adamsove karijere.
Ovakve profinjene i nadahnute tužaljke Adams nije napisao još od albuma “Easy Tiger” (2007.), njegova do sada najboljeg ostvarenja. Svojom kvalitetom, iskričavim rock melodijama spojenom s romantičnim i specifično američkim zvukom i prozračnim aranžmanima koji daju glazbi da dišu (osluhnite samo “Outbound Train” u kojoj ćete pronaći predivan, nenametljiv solo na gitari), “Prisoner” spada u sam vrh opusa ovog talentiranog glazbenika čijem se gostovanju u Zagrebu ovog ljeta itekako treba veseliti.