Moderni i eksperimentalniji vampiri

    1837

    Vampire Weekend

    Modern Vampires of the City

    Datum izdanja: 14.05.2013.

    Izdavač: XL Recordings

    Žanr: Indie Rock

    Naša ocjena:

    Popis pjesama:

    1. Obvious Bicycle
    2. Unbelievers
    3. Step
    4. Diane Young
    5. Don’t Lie
    6. Hannah Hunt
    7. Everlasting Arms
    8. Finger Back
    9. Worship You
    10. Ya Hey
    11. Hudson
    12. Young Lion

    Vampire Weekend su od starta imali jaku podršku kritike, ali i publike, a kako i ne bi kada su njihove pjesme spojile indie pop melodije s world music ritmovima što je u konačnici donijelo pregršt odličnih pjesama.

    Na trećem albumu kao da se bend zasitio ispucavanja zaraznih melodija, pa je malo studioznije i eksperimentalnije krenuo u stvaranje novih pjesama. Rezultat je podjednako uspješan, ako ne i još dojmljiviji, ako uzmemo u obzir da su se mnogi bendovi opasno poskliznuli kada su pokušali napraviti nešto ozbiljnije od onoga što se očekivalo od njih.

    Ne možemo reći da se bend odrekao svog karakterističnog zvuka jer i dalje je tu sve zbog čega su mnogi zavoljeli Vampire Weekend, ali ovaj put je sve zapakirano u nešto mračnije atmosfere uz doprinos mnogih instrumenata koji im dosad nisu služili kao primarni stvaratelji melodija.Album počinje baladom “Obvious Bicycle” kojoj različiti zvukovi daju karakterističnu ritmičnost dok Ezrini vokali sanjivo nadograđuju pjesmu, a sve zvuči slično kao Yeah Yeah Yeahs na zadnjem albumu, ali s glavom i repom, a slijedi “Unbelievers” koja zvuči kao The Monkees ukoričena s utjecajima Paula Simona i modernog indie pop-rock zvuka.Step” je ukrašena nizom baroknog instrumentarija, ponajprije čembala koji se odlično uklopio u zvuk Vampire Weekenda, “Diane Young” je potreban i vrlo kaotičan hit da razdrma atmosferu, i tako bend sve do kraja albuma uspijeva spajati pomalo eksperimentalnu verziju glazbe koju su nam ponudili na prva dva albuma.

    Baš ta doza eksperimentalnosti pokazala je da se na Vampire Weekend može itekako računati u budućnosti jer su sposobni okrenuti ploču naopako, a da i dalje budu svoji i svježi. Dodatkom većeg dijela synthova i komornih elemenata nisu umrtvili cijelu priču, ali su ju usmjerili u sasvim novom smjeru kojeg je prava milina slušati.

    Muziku podržava

    Drugi album MGMT-a mnogi su u startu pokopali jer nije bio dovoljno komercijalan, a na njemu se nalazilo pregršt odličnih i eksperimentalnijih pjesama koje uvelike obogaćuju repertoar benda, a Vampire Weekend s album “Modern Vampires of the City” napravio je gotovo sličnu stvar, ali ipak se nije u cjelosti odrekao komercijalnog dijela, pa možemo reći da su položili ispit iz spajanja očekivanog i guranja prema naprijed, prema daljnjem istraživanju zvuka.

    Iz tog razloga, “Modern Vampires of the City” je i najbolji albuma Vampire Weekenda, praktički bez loše skladbe, koji se sluša u jednom dahu i pokazuje da se nije do kraja ispraznio balon indie rocka, već da i dalje postoje albumi vrijedni pažnje jer mlade snage imaju itekako što za reći, bez obzira na komentare naših starih kritičara koji tvrde suprotno.

    Muziku podržava