Dečki iz susjedstva na pragu zrelosti i djetinjstva

    1890

    Blink-182

    Neighborhoods

    Datum izdanja: 26.09.2011.

    Izdavač: DGC Records / Universal Music

    Žanr: Rock

    Naša ocjena:

    Popis pjesama:

    1. Ghost On The Dance Floor
    2. Natives
    3. Up All Night
    4. After Midnight
    5. Heart’s All Gone
    6. Wishing Well
    7. Kaleidoscope
    8. This is Home
    9. MH 4.18.2011
    10. Love Is Dangerous

    Snimiš album bez imena (pardon – album nazvan po bendu), postigneš širokonarodni uspjeh, u bendu vas je trojica i već vam se sere od svakodnevnih mušica koje svatko ima i tijekom života i tijekom naporne turneje.

    Raziđete se i najavite nedefiniranu pauzu. Svi se okrenete drugim muzički projektima. Zvuči poznato i uobičajeno, zar ne?! Blink-182 nakon toga doživljavaju svašta, ali nikako neuobičajeno. Prije bi se to moglo nazvati light horor filmom, dramom, a neki idu toliko daleko da kažu i – kletvom.

    Prvo su se pokušali okupiti na koncertu za azijsku katastrofu 2004. godine, tijekom čega je Tom poludio i skroz otišao iz benda. Pa im je umro producent i jako dobar prijatelj, onda je mjesec dana nakon toga bubnjar jedva preživio pad aviona (posljedica – 15-ak operacija) u kojem su pored njega poginuli frendovi i suradnici. ‘Daj, čovječe, ovo je previše! Ljudi smo i idemo dalje zajedno, jer to je jedino što znamo!’, bila bi slobodna interpretacija onoga što su svi zajedno odlučili kraj bolničke postelje.

    I eto ga, likovi koji su s golim pimpekima trčali u spotovima za svoje hitove snimili su povratnički album kojem svi jednoglasno lijepe etiketu – najzrelijeg albuma karijere. “Neighborhoods” nastavlja gdje je ‘neimenovani’ i stao, te priči dodaje puno ozbiljnije stvari pune melodičnosti pobjegle iz kasnije inačice – benda Angels & Airwaves.

    Muziku podržava

    Pjesme imaju puno ispoliraniji i grandiozni prizvuk, a u kombinaciji s poznatim pjevanjem i melodijama na početku albuma definitivno zvuče – ‘blinkasto’. “Ghost On The Dance Floor” i “Natives” super su stvari koje privikavaju sve na te pomake. Sirove gitare, klavijature koje sve dodatno oboje i plesni ritam pop punka (neka ovakvo ‘ladičarenje’ nikoga ne zabrine).

    Stvar koja će najviše razveseliti one žedne sretnih i brzopoteznih tonova sigurno je “Heart’s All Gone” na kojoj se ukazao – Travis Barker. No, čak ni ona ne odiše onom zajebancijom i sprdačinom, i ona ima neki ‘molski’ pristup svemu, kojeg mogu objasniti mračne teme ovog albuma. Nisu to više “What’s My Age Again” i slične priče, već ovisnosti, smrt i zbunjenost životom koji ih je odveo u ozbiljnije godine.

    Da, nema ni mazanja govna po zidu, niti kopanja ušiju i onda stavljanja toga u usta, niti srednjoškolskih prekida, niti scena nalik “Američkoj piti”. No, isto tako, nema baš ni nekog eksperimentiranja po kojem biste pomislili da slušate prog rock koji pjeva o astrologiji. To je baš Blink-182 za 2011. godinu: melodičan, zabavan, ali stariji i ozbiljniji. I zvuči skroz zanimljivo. Taman koliko su sazrjeli – pa valjda su i fanovi, jebemu…

    Muziku podržava