Chris Stapleton: Tek pola debi albuma

    655

    Chris Stapleton

    From A Room: Volume 1

    Datum izdanja: 05.05.2017.

    Izdavač: Mercury Nashville

    Žanr: Blues, Country, Roots Rock, Southern Rock

    Naša ocjena:

    Popis pjesama:

    1. Broken Halos
    2. Last Thing I Needed, First Thing This Morning
    3. Second One to Know
    4. Up to No Good Livin’
    5. Either Way
    6. I Was Wrong
    7. Without Your Love
    8. Them Stems
    9. Death Row

    Chris Stapleton se već dulje vrijeme muvao kao autor na američkoj sceni da bi 2015., u svojoj 37. godini života izdao hvaljeni album “Traveller” na kojem je na pitak način spojio country, blues, soul, rock, i još ponešto.

    Album nasljednik je tek pola “Travellera”. Bez brige, samo po vremenskom trajanju, dok su muzika, pjevanje i produkcija vrlo slični nastupnom albumu. U 32 minute se smjestilo osam Stapletonovih originala i jedna obrada pjesme koju je proslavio Willie Nelson na albumu “Always On My Mind”, koja se zove “The Last Thing I Needed, First Thing This Morning”, i na kojoj vokale pjeva Morgane Hayes-Stapelton, inače Chrisova supruga. Masnim riffovima prenapregnuta “Second One To Know” treća je pjesma, treći singl s albuma, i možda od ovih devet komada najmanje uvjerljiva.

    S druge strane “Either Way” je tiha, no izrazito moćna folk balada o hladnoći u odnosima i koja na refrenu zapeče kao ljuta rakija. Ovo malo remek djelo od pjesme je svjetlo dana vidjelo još davne 2008., na albumu “Call Me Crazy” Lee Ann Womack, a sada također blista u izvedbi njenog autora. Pokoju lijepu riječ zaslužuje i “Broken Halos”, uvodna pjesma o oprezu prilikom pozivanja na pomoć anđela inače pjesmi koja ima kapacitet hita.

    Muziku podržava

    Stapleton je razvio glas u kojem ima nešto i country unjkanja i rašpe podesne za soul, a pjesme su zanatski pogođene, fino uštimane, uglavnom sugestivne sličice životnih padova, manje ili više bolnih razlaza (uglavnom malo više bolnih), a povremeno i sličice nalaženja vjere i motiva nakon toga.

    Ipak, Stapleton je odlučio za kraj ostaviti blues akcente, nešto glasniju “Them Stems” i mnogo zlokobniju “Death Row”. Stapletonov forte nije originalnost, pa čak ni autentičnost, već izbalansiranost i pristupačnost materijala ne samo za pop-publiku, nego čak i za one koji ne mogu podnijeti country.

    Muziku podržava