Dean Martin
Forever Cool
Datum izdanja: 24.08.2007.
Izdavač: Capitol / Dallas Records
Žanr: Pop
Naša ocjena:
Popis pjesama:
Jedna od ikona ‘zlatnog doba Hollywooda’ s 50-ak uloga u filmografiji, Dean Martin, za brojne je prijatelje, suradnike i obožavatelje bio i ostao ‘kralj coola’.
Njegov se stil pjevanja često uspoređuje s onim Binga Crossbya – idealan za božićne albume, po kojima su obojica možda i najpoznatiji, uz nezaboravne Martinove hit-singlove poput “Memories Are Made of This”, “That’s Amore”, “Mambo Italiano” ili “Everybody Loves Somebody”, koji je svojedobno uspio skinuti čak i Beatlese s prvog mjesta top-ljestvica.
Dino je u svojoj karijeri snimio više od 100 albuma i 600 pjesama i, bez obzira što se njegovo ime spominje nešto rjeđe od njegovih suradnika poput Jerrya Lewisa i Franka Sinatre, s kojim je desteljećima nastupao u Las Vegasu, ono što ga je definitivno izdvajalo je njegov ležeran pristup rođenog zabavljača i dojam da se nije trebao previše truditi da bi bio ‘faca’.
Kao priznanje Dinu, kao jednom od najprepoznatljivijih glasova i pojava američke scene 50-ih i 60-ih godina, nastao je prošle godine objavljeni album “Forever Cool“, na kojem su njegove postojeće snimke pjesama upotpunili vlastitim pjevačkim asnagama brojni glazbenici, među kojima i Robbie Williams, glumca Kevina Spaceya, Joss Stone, a sve skupa je začinjeno dosad neobjavljivanim Dinovim ‘upadicama’ između pjesama, koje stvaraju dojam da je on doista prisutan u studiju.
Album se možda najbolje može opisati riječima izvršne producentice Jane Ventom koja ga je opisala: “It’s like a cocktail party on a record where all sorts of wonderful, unique guests get up and make music with the host.”
Album počinje prepoznatljivim “Who’s Got the Action” i “Ain’t That A Kick In The Head“, uz zanimljivo dvostruko gostovanje Kevina Spaceya, ujedno i na pjesmi “King of the Road“.
Na ovom su mi albumu definitivno zanimljiviji dueti s pjevačicama, čiji pretežno intenzivniji glasovi odlično kontriraju pomalo ‘snenom’ Dinovom izričaju, počevši s Paris Benett, koja podsjeća na Doris Day u najboljim danima i gostuje na četvrtoj pjesmi “Baby-O“, preko prvotno neprepoznatljive Joss Stone na “I Can’t Believe That You’re In Love With Me” do country pjevačice Martine McBride i njenog ‘female toucha’ u, po meni, defitivno najboljoj pjesmi na albumu, “Baby, It’s Cold Outside“, koja maksimalno doprinosi općem ‘feel-good-štihu’ albuma, po kojem je, na kraju krajeva, Dino i bio najpoznatiji.
Od ukupno 14 pjesama na albumu kao najveće iznenađenje moram izdvojiti nostalgičnu “Arrivederci Roma“, uz vrlo uspješno gostovanje Tiziana Ferra, čime se odala počast i Dinovim talijanskim korijenima, a koja je ujedno bila i jedan od promotivnih singlova za album.
I za kraj, od Dina se opraštamo (do sljedećeg tribute-izdanja) s dosad neobjavljivanom snimkom uspavanke “Lullaby” u a cappella verziji – pomalo sjetan završetak i podsjetnik na legendarnog i beskrajno cool – Dina Martina.